آزمون احراز صلاحیت  اخذ پروانه تخصصی روانشناسان در خراسان رضوی برگزار شد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی درمحور تربت جام_صالح آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است سد‌های خراسان رضوی تنها ۱۰ درصد ذخیره دارد جایگاه گنجینه میراث مکتوب در پیشانی متمایز ایران ممتاز آغاز زندگی مشترک زیر سایه خورشید اعتراف به قتل شوهر پس از انکار ماجرا | متهم: شوهرم می‌خواست سقط جنین کنم زنان چگونه با شرایط جدید می‌توانند بازنشسته شوند؟ تداوم بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها | ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ اعلام شد

  • کد خبر: ۱۸۲۴۴۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ اعلام شد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند توجه داشته باشند که منحصراً می‌تواند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به‌جز دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به ضوابط و شرایط اعلام‌شده برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از روز یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

پورعباس، در مورد ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: همه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی لازم است که از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، ۲۰ شهریور، تا روز چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، به منظور ثبت‌نام به سامانه «آموزشیار» به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند. ضمن اینکه لازم است که مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک اعلام‌شده به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

وی، با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۱هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کرده‌اند، گفت: از این تعداد، ۲۵۵هزار داوطلب زن و ۲۱۶هزار و ۵۲۸ داوطلب مرد در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کدرشته به رقابت پرداختند و ۳۵۵هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به پذیرفته‌شدگان توصیه کرد اطلاعیه منتشرشده در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی‌ آزمون‌ ورودی دوره‌های ‌کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی را به‌دقت مطالعه کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->