جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی برنامه‌ریزی، توسعه و تسهیل زیارت و گردشگری در مشهد | مدیریت شهری، متمرکز بر توسعه فرهنگ زیارت است + فیلم ۴۲۲ واحد مسکونی شهری که درپی سیلاب مشهد آسیب‌ دیده‌اند، نیاز به بازسازی دارند اعمال‌قانون ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۳ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان آزادی و میدان سپاد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف هم‌زمان با کامیون و سواری در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: ۳۰ نانوایی سیار در اطراف حرم مستقر می‌شود+ فیلم

  • کد خبر: ۱۸۳۲۴۰
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
فرماندار مشهد: ۳۰ نانوایی سیار در اطراف حرم مستقر می‌شود+ فیلم
فرماندار مشهدمقدس گفت: از سال گذشته ۲۲نانوایی ثابت در اطراف حرم داشتیم. امسال هشت نانوایی غیرثابت ایجاد شده و سی نانوایی سیار نیز تا سه‌شنبه ۲۱شهریور، در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری امروز، ۱۸شهریور، در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد که در محل قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بعد از حدود بیست جلسه قرارگاه خدمات صفر برای دهه پایانی صفر از روز ۱۶شهریور، بلافاصله بعد از اربعین در این مکان تجهیز شد.

وی افزود: این قرارگاه از ۱۶ تا ۲۱شهریور به مدت ۱۰شب و از ۲۱شهریور به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد داشت. همه کمیته‌ها نیز در آن مستقر هستند و تمام ماموریت‌های خود را رصد می‌کنند. روزانه در قرارگاه جلسه داریم.

داوری با بیان اینکه خانه‌مسافر‌ها شناسایی شده و مجوز گرفته‌اند، عنوان کرد: اگر کسی فعالیتی را شروع کند، بلافاصله پلمب می‌شود. هر خانه‌مسافر فعال یا مجوز یا نرخنامه دارد. برای تاکسی‌ها نیز اقدامات نظارتی و پویشی انجام شده و قرار است تعدادی تاکسی‌ صلواتی اطراف حرم ارائه خدمت کنند.

فرماندار مشهد بیان کرد: در زمینه افزایش میزان اقامت زائران، دستگاه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی داشتند. در مورد نانوایی‌ها از سال گذشته ۲۲نانوایی ثابت در اطراف حرم داشتیم؛ امسال هشت نانوایی غیرثابت ایجاد شده و ۳۰نانوایی سیار نیز تا سه‌شنبه در اطراف حرم مستقر خواهد شد.

در ادامه مهدی برامکی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار مشهدمقدس گفت: تامین برق ایمن و آب سالم برای مواکب انجام شده است. در ۱۵۷نقطه برق ایمن تامین و تحویل مواکب شده و برای دویست نقطه در مبادی ورودی نیز این اقدام انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۱۵دستگاه تانکر در حال تحویل آب سالم به مواکب است. تعداد این تانکر‌ها به سی دستگاه نیز می‌رسد.

در بخش دیگری از جلسه رضا رمضانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهد، تصریح کرد: امسال سه انبار برای دپوی آب معدنی و کنسروجات در بلوار وحدت در نظر گرفته‌ایم. سال گذشته غرفه‌های شهرداری آن‌گونه که می‌خواستیم تامین نبود، اما امسال بیست قلم کالا برای این غرفه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: طی یک‌سری هماهنگی‌ها با سازمان فنی و حرفه‌ای‌ بناشد اگر در تامین نان با بحرانی مواجه شدیم، آرد را به این مجموعه منتقل و یک نانوایی در آن راه‌اندازی کنیم. در حال حاضر ۱۰کیوسک در اطراف حرم با نانی که از نان رضوی تهیه می‌شود، مشغول فعالیت است و بنر نرخ‌نامه نیز در این کیوسک‌ها نصب شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار مشهدمقدس اضافه کرد: همچنین قرار است بیست واحد صنفی منتخب عرضه نان داشته باشند. سال گذشته برای مرغ گرم دچار مشکل بودیم که امسال با ۳۶واحد صنفی تفاهم کردیم و مرغ گرم در اختیار آن‌ها قرار گرفت. همچنین با توجه به کمبود گوشت برای هیئت‌ها، لازم است گوشت مورد نیاز آنان به سرعت تامین شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->