آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرسپولیس با جذب کایسدو سقف قرارداد را می‌شکند؟

  • کد خبر: ۱۸۳۶۶۸
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
پرسپولیس با جذب کایسدو سقف قرارداد را می‌شکند؟
با توجه به اینکه پرسپولیس رقم ۷۵۰ هزار دلار را به کایسدو پیشنهاد داده این سوال مطرح است که آیا این باشگاه سقف قرارداد را رعایت کرده است؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهاجم اکوادوری که مد نظر باشگاه پرسپولیس است تبدیل به سوژه یک این روز‌های فوتبال ایران شده است.  

کایسدو نه به خاطر سوابق خود که در فوتبال اروپا نیز بازیکن شناخته شده‌ای به حساب می‌آید. این بازیکن به دلیل پیشنهاد قابل توجهی که از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده و رسانه‌ای هم شده مورد توجه است.

باشگاه پرسپولیس برا ترغیب کایسدو به او ۶۰۰ هزار دلار دستمزد به علاوه ۱۵۰ هزار دلار آپشن پیشنهاد داده است که این موضوع با شگفتی اهالی فوتبال همراه شده است.  

معادل ریالی رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس به کایسدو چیزی حدود ۴۰ میلیارد تومان است و با توجه به اینکه پرداخت این دستمزد لازم الاجراء خواهد بود این سوال بزرگ پیش روی سران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته که آیا به راستی با پرداخت چنین مبلغی، سقف قرارداد این باشگاه رعایت شده است؟!


پرسپولیس پیش‌تر نیز با جذب بازیکنان بزرگی همچون بیرانوند سر و صدای بسیاری در فوتبال ایران به پا کرد، اما ادعا شد رقم دریافتی بیرانوند ۱۴ میلیارد تومان است که چنین ادعایی با توجه به درخواست‌هایی که بیرو از دیگر باشگاه‌ها داشت هرگز قابل پذیرش نیست.

با این حال حتی اگر پرداختی به بیرانوند را تایید کنیم پولی که قرار است باشگاه پرسپولیس به کایسدو بدهد بعید است که منجر به شکستن سقف قرارداد اعلام شده این باشگاه به سازمان لیگ نشود. مگر آنکه سران پرسپولیس در این راستا اقداماتی انجام داده و به طور صوری هم که شده قرارداد برخی مربیان و عوامل خود را در سازمان لیگ کاهش دهند تا احتمالا با مشکل مواجه نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->