کاهش آمار ازدواج در پی پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات واردشده ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف مرگبار در محور بردسکن - خلیل آباد با سه قربانی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) داروخانه‌ها با ۱۴۰۰ میلیارد چک برگشتی در آستانه ورشکستگی هستند پهبادهای آتش نشان جان ۶ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند+تصاویر حساب مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد از یک تا ۳ میلیون تومان شارژ شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟ زنگ خطر افزایش آلزایمر و زوال عقل در ایران به صدا درآمد
سرخط خبرها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال برای بازگشت مسافران

  • کد خبر: ۱۸۴۳۹۰
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال برای بازگشت مسافران
مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز محدودیت ترافیکی تا دوشنبه، ۲۷ شهریور، در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

براساس اعلام نظر پلیس راه تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح دوشنبه از محور‌های کرج به چالوس، و محور هراز، و سوادکوه ممنوع است.

همچنین تردد موتور سیکلت انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بدون محدودیت است.

تردد از محور چالوس و آزاد راه تهران شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد در محور هراز با محدودیت روبه‌رو است

براساس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

براساس گزارشات، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع اعلام شد.

تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از محور تهران به فیروزکوه و قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محدودیت ترافیکی وجود دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->