کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب
سرخط خبرها

توفان در سیستان و بلوچستان، ۸۵۹ نفر را راهی بیمارستان کرد

  • کد خبر: ۱۸۵۲۸۴
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
توفان در سیستان و بلوچستان، ۸۵۹ نفر را راهی بیمارستان کرد
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع توفان و ریزگرد در منطقه سیستان ۸۵۹ نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید محبی اظهار داشت: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۸ شهریور تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۸۵۹ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۵۰ نفر اکنون بستری هستند.

وی افزود: مشکل تنفسی، قلبی و چشمی از عمده مشکلات مردم در این مدت بوده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید روز گذشته تا بیشینه ۱۰۴ کیلومتر در ساعت زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۸۰۰ متر کاهش داد.

محسن حیدری اظهار کرد: در شهرستان زهک نیز در این مدت بیشینه سرعت باد به ۸۶ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۵۰۰ متر کاهش داد.

وی ادامه داد: تا اواسط هفته آینده وزش باد شدید تا بسیار شدید و توفان گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد. در این مدت احتمال افزایش گرد و غبار و کاهش دید افقی در مناطق مرکزی و جنوبی استان وجود دارد و در نوارشرقی و غرب استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین به لحاظ دمایی، از چهارشنبه تا اواسط هفته آینده کاهش چهار تا ۶ درجه‌ای دما بویژه در نیمه شمالی استان خواهیم داشت.

وی توصیه کرد که شهروندان از تردد غیر ضروری در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری کنند و از کار در ارتفاعات جدا پرهیز شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->