پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس
سرخط خبرها

گوستاوو بلانکو از استقلال می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۸۵۵۶۵
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
گوستاوو بلانکو از استقلال می‌رود؟
باشگاه استقلال آپارتمانی را به گوستاوو بلانکو برای محل اسکان خود معرفی کرده که مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته موضوع محل اسکان گوستاوو بلانکو را حل کند واین بازیکن با مشکل جدی مواجه است.

به تازگی نیز باشگاه استقلال آپارتمانی را برای این بازیکن در نظر گرفت که بلانکو این آپارتمان را نپذیرفت. باشگاه استقلال نیز در کمال ناباوری اتاقی که این بازیکن در هتل محل اقامتش مورد استفاده قرار می‌داد را تمدید نکرد تا این بازیکن آرژانتینی عملا بدون محل اسکان باشد.

بعد از این ماجرا که به شدت با ناراحتی گوستاوو همراه شده، تورس اسپانیایی بازیکن استقلال را به اتاق خودش در هتل محل اقامتش برده تا گوستاوو بدون سرپناه نباشد.


اتفاقاتی که پیرامون محل اسکان گوستاوو رخ داده ممکن است درنهایت موجب جدایی این بازیکن از استقلال شود. حتی قرار بود مدیر برنامه این بازیکن آرژانتینی به ایران بیاید و قراردادش را به طور رسمی امضاء کند، اما با اتفاقاتی که رخ داده احتمال دارد گوستاوو قرارداد با استقلال را منتفی به خانه‌اش بازگردد.

البته مسئولان باشگاه استقلال معتقدند، چون با این بازیکن قرارداد داخلی منعقد و مبلغی را هم به حسابش واریز کرده‌اند، این بازیکن قادر به ترک استقلال نیست.

حالا باید دید با حضور مدیربرنامه گوستاوو در ایران و انجام مذاکرات نهایی با باشگاه استقلال چه سرنوشتی برای این بازیکن و باشگاه استقلال رقم خواهد خورد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->