واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز رسمی فعالیت‌های حوزه نشر در حوزه هنری خراسان رضوی|۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود کتاب خوب یعنی تراول!
سرخط خبرها

حضور ۳ فیلم از خراسان رضوی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

  • کد خبر: ۱۸۶۰۱۱
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
حضور ۳ فیلم از خراسان رضوی در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
اسامی فیلم‌های ایرانی بخش مسابقه بلند داستانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، از بین ۵۱ فیلم متقاضی شرکت در بخش مسابقه بلند داستانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۱۴ اثر انتخاب شدند که از این میان خراسان رضوی سه فیلم را به خود اختصاص داد.

«ایلیا»، در جستجوی قهرمان» به‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدعلی موسوی نژاد، «سفر به تاریکی» به‌تهیه‌کنندگی محمدمهدی نخعی‌راد و کارگردانی علی بصیری‌نیک و «مسافری از گانورا» به‌تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین علمدار و کارگردانی سیداحمد علمدار، سه فیلم انتخاب شده از استان خراسان رضوی هستند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اصفهان به‌دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این جشنواره روز چهاردهم و مراسم اختتامیه در روز پنجشنبه بیستم مهر برگزار خواهد شد.

نمایش فیلم‌ها هم زمان با هفته جهانی کودک، از روز پانزدهم مهر آغاز می‌شود ۵۵۹ اثر در بخش ملی و بین‌المللی به دبیرخانه جشنواره رسید که ۲۰۰ اثر از ۴۰ کشور جهان را شامل می‌شدند.



همچنین ۵۱ اثر بلند داستانی، ۱۱۸ اثر پویانمایی و ۱۸۹ فیلم کوتاه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. در بخش بین‌الملل از ۴۰ کشور متقاضی، در بخش فیلم بلند داستانی ۱۲ کشور در جشنواره حاضر هستند و اندونزی، بلژیک، امارات، پرو، کانادا، ترکیه چین، روسیه، کره، لهستان و هلند از جمله این ۱۲ کشور هستند.

در بخش بین‌الملل فیلم‌های کوتاه و داستانی فیلم‌های ۱۱ کشور آرازنتین، آلمان، ارمنستان، جمهوری چک، عراق، کانادا، فرانسه و کره حاضر هستند که از این میان ۸ اثر پویانمایی و ۴ فیلم کوتاه داستانی هستند. همچنین در بخش ملی شاهد تنوع فراوان بومی و جغرافیایی هستیم همچنین پنج کارگاه تخصصی برای نقد فیلم خواهیم داشت و کشورهایی، چون صربستان و… کارگاه‌های بخش بین المللی را ارئه می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->