گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

تاکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر اجرای دقیق، سریع و قاطعانه احکام

  • کد خبر: ۱۸۶۰۹۶
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
تاکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر اجرای دقیق، سریع و قاطعانه احکام
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در رأس هیأتی از مقامات قضایی و ستادی از حوزه قضایی تایباد بازدید و بر لزوم اجرای قاطعانه احکام پرونده‌ها تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز حجت الاسلام والمسلمین امروز ۵ مهرماه با حضور در حوزه قضایی تایباد و دیدار با قضات و کارکنان این مجموعه قضایی؛ از نزدیک بر حُسن اجرای نظامات سازمانی تأکید کرد.

وی ضمن بازدید از اجرای احکام دادگستری تایباد با مهم دانستن این بخش خواستار اجرای دقیق، سریع و قاطعانه احکام شد و یکی از راه‌های کسب رضایتمندی عمومی از دستگاه قضایی را همین مسأله دانست.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با برشمردن برخی از نعمت‌های خدادادی در این منطقه گفت: استفاده از ظرفیت‌های عظیم بومی و منطقه‌ای یکی از هنر‌های مدیران است که باید این ظرفیت‌های بالقوه با کمک مردم به فعل درآید.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به وحدت مثال زدنی در بین مردم و مسئولان این منطقه گفت: در سایه تعامل و همراهی بخش‌های مختلف حاکمیتی و هوشیاری و بصیرت مردم شریف و بزرگوار شاهد استقرار امنیت مطلوب در این منطقه هستیم که جای شکر به درگاه خداوند متعال دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی عمل گرایی مسئولان با هدف خدمت رسانی به مردم در دوره کنونی را بسیار مهم دانست و افزود: مسئولان برای حل مشکلات مردم و جبران کمبود‌ها و عقب ماندگی‌ها باید ضمن اطلاع رسانی از اقدامات موفق و فعالیت‌های مؤثر؛ همواره در صحنه حاضر بوده و به دنبال کسب نتیجه مطلوب و ملموس از اقدامات در دست اجرا باشند.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان و جمعی از مدیران ستادی؛ حجت الاسلام والمسلمین خلیلی را همراهی می‌کردند.

گفتنی است رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این بازدید ضمن بررسی یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی؛ دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

منبع: روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->