برنامه‌های جوانی جمعیت از رشد ۱۸ درصدی زایمان‌های سوم به بعد تا پیشگیری از سقط ۴۰۰۰ جنین بانوان بخوانند| عفونت‌های زنان و چند باور اشتباه آمار طلاق پس از ۳ دهه کاهشی شد آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی معضلی به نام تلفن همراه برای کودکان خانواده، رُکن حیاتی جامعه پادکست | پیشکش «شمس‌الملوک» به بارگاه شمس‌الشموس (ع) انتصاب عجیب سرمربی والیبال در تیم‌ملی دوومیدانی! ایجادتشکل جهانی دخترانه در حمایت از دختران فلسطین حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد
سرخط خبرها
زنان ایران برخلاف تصویر رسانه‌های غرب، زنان آزادی هستند

زنان ایران برخلاف تصویر رسانه‌های غرب، زنان آزادی هستند

  • کد خبر: ۱۸۶۵۶۷
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
گزارشگر تلویزیون کنیا گفت: بر خلاف آنچه شنیده بودم که زنان ایران در اجتماع حاضر نمیشوند، آن‌ها زنان پرتحرک و فعالی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، خانم کاموچ مِنزا در حاشیه جشنواره رسانه خورشید، افزود: آنچه ما از رسانه‌های امپریالیستی شنیده بودیم این است که زنان در جامعه ایران نقشی ندارند و اصلا در خیابان‌ها دیده نمی‌شوند.

وی گفت: وقتی به فرودگاه رسیدیم خیمه پوشالی ماشین تبلیغات مخالفان تمدن ایرانی فرو ریخت، ما با چشمان خود، دیدیم که زنان چقدر پرتحرک و فعال هستند.

وی به مصاحبه‌هایی که در جریان زیارت حرم رضوی در این سفر داشته است اشاره کرد و گفت: تحت تاثیر شکوه معنوی حرم قرار گرفتم و دیدم که زنان در این مکان مقدس دارای مسئولیت‌هایی نیز هستند.

مِنزا با تشریح مشاهده یک خانم راننده اتوبوس در مشهد گفت: از رانندگی تا پزشکی و فعالیت‌های علمی و اجتماعی را دیدم و در گزارش خود از این سفر به آن‌ها اشاره می‌کنم.

این رسانه‌ای اهل کنیا خطاب به بانوان رسانه‌ای ایران، اعلام کرد: باید برای شناساندن واقعیت ایران و فرهنگ کشورتان، فعالیت رسانه‌ای گسترده تری داشته باشید. 

گزارشگر تلویزیون کنیا گفت: صیانت از خانواده دغدغه همه زنان جهان است، و این مهم در ایران بسیار پررنگ است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.