سخنگوی وزات خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد بلوغ ایران در حوزه دانش و صنعت هسته‌ای رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برگزاری انتخابات سناتور آمریکایی: اسرائیل به استاندارد‌های بشردوستانه پایبند باشد مقام حماس: اسرائیل از مذاکرات صلح به عنوان پوششی برای حمله به رفح استفاده می‌کند گروسی: نگران رزمایش هسته‌ای روسیه هستیم تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
سرخط خبرها

پژمانفر: باید مسائل تربیتی در کشور را گسترش دهیم

  • کد خبر: ۱۸۷۲۳۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
پژمانفر: باید مسائل تربیتی در کشور را گسترش دهیم
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی فرهنگ را به عنوان سرمایه اصلی مردم ایران برشمرد و گفت: تلاش ما در کشور این است که مسائل تربیتی را گسترش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در مراسم اختتامیه جشنواره فرزندان خورشید هشتم اداره کل بهزیستی خراسان رضوی اظهار داشت: تلاش ما در کشور این است که مسائل تربیتی را گسترش دهیم؛ مسائلی که جهان با آن مشکل دارد.

وی ادامه داد: یکی از این مسائل، مسئله فرهنگ است که ضرورت جامعه ماست.

پژمانفر ادامه داد: سرمایه اصلی کشور فرهنگ آن است. به لطف خدا کشور ما صاحب فرهنگ قوی و تاریخ دیرینه است و نگاه داشتن آن وظیفه ماست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروزه از حیث پیشرفت علوم، جهان پر شتاب حرکت میکند. اما بحران فرهنگ و معنویت شدیدا حس می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ یادآور شد: نبی مکرم اسلام (ص) در زمانه‌ای مبعوث شد که خلاء فرهنگ و تربیت وجود داشت و ایشان با یک بسته فرهنگی که همانا قرآن و دین بود، از انسان‌هایی بد، مردمانی خوب ساخت.

پژمانفر تصریح کرد: ایران نیز با استعانت از همین بسته فرهنگی، ضمن پذیرش اسلام، تبدیل به پایگاهی مهم برای فرهنگ اصیل اسلامی شد. امروز هم کشور ما به عنوان سرزمینی مهم که بتواند بشر را نجات دهد مطرح است. ما صاحب و وارث ارزشی سترگ هستیم و آن دین است.

وی در پایان اشاره کرد: احکام دین، پیشرو و با منطق است و نسل نوجوان ما می‌توانند با تاسی از این بسته مهم فرهنگی زندگی را ادامه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->