تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد
سرخط خبرها

چرا از سفر محمود احمدی نژاد به گواتمالا ممانعت شد؟ (۱۳ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۷۳۲۴
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
  • ۱
چرا از سفر محمود احمدی نژاد به گواتمالا ممانعت شد؟ (۱۳ مهر ۱۴۰۲)
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران قصد سفر به کشور گواتمالا را داشته است اما در فرودگاه وی از سفر به این کشور منع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع موثق، با توجه به نفوذ صهیونیست‌ها در گواتمالا و لزوم رعایت مسائل حفاظتی، محمود احمدی‌نژاد از سفر به این کشور منع شد؛ البته وی با حضور در فرودگاه بر انجام این سفر اصرار داشته است.

شایان ذکر است، جمهوری اسلامی ایران در گواتمالا سفارتخانه نداشته و گزارش‌هایی نیز مبنی بر نفوذ بالای رژیم صهیونیستی در این کشور منتشر شده است.



گفتنی است، پیش از این، کانال تلگرامی دولت بهار، منتسب به رئیس جمهور پیشین ایران، از سفر خارجی محمود احمدی نژاد خبر داد.

در این مطلب آمده بود: احمدی نژاد در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا، امروز پنجشنبه برای شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه پیرامون «مدیریت جامع منابع آبی در جهان»، عازم این کشور در آمریکای مرکزی می‌شود.

دولت بهار، رسانه منتسب به احمدی نژاد در این باره نوشت: افرادی که خود را عوامل اطلاعاتی و امنیتی معرفی می‌کردند، امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) ضمن ضبط گذرنامه دکتر احمدی نژاد و ادعای ممنوع الخروج بودن ایشان، از سفر خادم ملت ایران به گواتمالا جلوگیری کردند.

در این باره بعضی منابع امنیتی گفتند که پیش‌تر برخی دستگاه‌های امنیتی با توجه به وضعیت گشور گواتمالا و امکان تهدیدات امنیتی برای او در این سفر به وی گفته بودند که از این سفر خودداری کند.

به گفته این منابع، ایران در کشور گواتمالا سفارت خانه فعالی ندارد و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی و بعضی گروه‌ها نیز در این کشور فعالیت قابل توجهی دارند.

این منابع گفتند که با توجه به اعلام پیشین به آقای احمدی نژاد و همچنین جلوگیری از خطرات احتمالی امنیتی این سفر برای این مقام سابق کشورمان، از سفر امروز او به گواتمالا ممانعت به عمل آمد.

رعایت جوانب امنیتی برای هرکدام از مقامات فعلی و سابق، صرف نظر از مواضع سیاسی آنها، جزو مسایلی است که دستگاه‌های امنیتی به صورت معمول به آن توجه دارند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
0
0
خدا کنه این دروغی که می گویید راست باشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->