برخورد نگاه‌های مختلف | هفتمین نمایشگاه سالانه موسسه عکاسان خراسان‌رضوی افتتاح شد «بیل گیتس» کتاب خاطراتش را منتشر می‌کند «مینو افتاده» نوازنده ویولن و کمانچه درگذشت + علت فوت پخش برنامه «خط سوم» با موضوع «انتخابات در آینه زنان» + زمان پخش «پر» بهترین انیمیشن جشنواره ورونژ شد استوری غم‌انگیز زهرا داوودنژاد برای برادر مرحومش خوانش «ما سه برادریم» اثر رضا صابری در تماشاخانه شمایل مشهد+ زمان اجرا جنگلی با درخت‌های پلاستیکی | نگاهی به سریال «جنگل آسفالت» بازیگر سریال بدل: سخت گیری تلویزیون، فیلم سازان را دچار مشکل می کند فرصتی برای ترکیب تاریخ و کتاب «تنها بازمانده» و «ستاره‌ساز» منتشر شدند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ وضعیت عمو قناد روی تخت بیمارستان از زبان پسرش + فیلم زمان پخش فصل جدید حسینیه معلی مشخص شد | ترکیب جدید مهمانان در میز ذاکران کیت بلانشت رییس هیات داوران کمرایمیج ۲۰۲۴ شد واکنش مهران غفوریان به جنایات اسرائیل + عکس کتاب «فتوای هسته ای» منتشر شد
سرخط خبرها

برنامه اجراهای جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان منتشر شد + جدول

  • کد خبر: ۱۸۷۶۲۲
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
برنامه اجراهای جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان منتشر شد + جدول
جدول اجراهای دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان، شامل ۲۵ اجرای نمایشی و چهار کارگاه آموزشی منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان از دوشنبه ۱۷مهر تا چهارشنبه ۱۹مهر با ۲۵ اجرای نمایشی و چهار کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد. برنامه اجراهای نمایشی و کارگاه‌های آموزشی این جشنواره به شرح زیر است:

جدول اجراهای جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان منتشر شد

اولین روز جشنواره

در روز دوشنبه ۱۷مهر، سالن ماندگار زنجان، میزبان اجرای دو نمایش «دختر تنها» نوشته و کار الیسا کاظمی از ارومیه و «پرواز آرزوی من است» به نویسندگی و کارگردانی محسن مسعودی‌فر از نیشابور خواهد بود که ساعت۱۰ و ۱۰:۴۵ صبح در بخش تجربه‌های پویا اجرا می‌شود.

از ساعت۱۵ همین روز، تالار هنر این شهر شاهد اجرای «شاه لیر» به نویسندگی شکسپیر و کارگردانی اکبر صادقی از اردبیل خواهد شد.

ساعت۱۶، نمایش «شمشیر» نوشته و کار کیوان آذرخش از سنندج در سالن ماندگار اجرا خواهد شد.

نمایش «ماندالا» به نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی فرشته جعفری و مهدی روزبهانی از زنجان، در ساعت۱۶:۳۰ و در محوطه فرهنگسرا اجرا خواهد شد.

در ساعت۱۸ نمایش «در جستجوی خوشبختی» نوشته و کار جاوید اسماعیلی از تبریز روی صحنه خواهد رفت و در ساعت۱۹:۴۵، نمایش «روشنی» به نویسندگی و کارگردانی ای دی بلوچ از کشور پاکستان در تالار هنر زنجان روی صحنه خواهد رفت.

در اولین روز جشنواره، نشست تخصصی و خبری هنرمندان، کارگردانان و اصحاب رسانه با حضور مارکو استوجانوویچ (Marko Stojanovic)، مدیر سازمان جهانی مایم ساعت ۱۲:۳۰ در تالار اندیشه اداره‌کل هنرهای نمایشی این شهر برگزار خواهد شد.

سالن یادگار و ماندگار نیز در ساعت‌های ۱۷ و ۱۸:۴۵ میزبان برپایی دو کارگاه آموزشی خواهد شد.

کارگاه «موسیقی و پانتومیم» توسط ساسان قجر و کیارش میرمحمدرضایی و کارگاه «بدن بازیگر» توسط رضا کشاورز به ترتیب در این سالن‌ها تشکیل خواهد شد.

دومین روز جشنواره

به گزارش ایسنا، دومین روز جشنواره پانتومیم زنجان (سه‌شنبه ۱۸مهر) با اجرای نمایش «بدرخش»، کار هیرومی هوسوکاوا از کشور ژاپن در ساعت۱۰صبح و در تالار هنر آغاز می‌شود. این نمایش در ساعت۱۵ همین روز، دومین اجرای خود را انجام خواهد داد.

نمایش «کاغذ کثیف» به نویسندگی علی عباسی و کارگردانی سلمان شفیعی از شهر خلخال در ساعت۱۲، نمایش «عروس قنات» نوشته و کار امین دلپذیر از یزد در ساعت۱۷:۱۵ و نمایش «رهده دوبال» کاری از کارگاه خانه پانتومیم زنجان در ساعت۱۸:۳۰ در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

سالن ماندگار در دومین روز جشنواره، سه اجرای نمایش خواهد داشت. نمایش «ما دلقک نیستیم» نوشته و کار پوریا رضایی از اراک در ساعت۱۰:۴۵، نمایش «ریشه» کاری از کارگاه خانه پانتومیم زنجان در ساعت۱۵:۴۵ و نمایش «اشک‌ها و لبخندها» به نویسندگی و کارگردانی مسلم کیهان از کرج در ساعت۱۶:۴۵ در این سالن اجرا خواهد شد.

سالن یادگار در این روز میزبان کارگاه آموزشی مارکو استوجانوویچ، رئیس سازمان جهانی مایم خواهد بود. این کارگاه آموزشی در ساعت۱۹ تشکیل خواهد شد.

سومین روز جشنواره

در سومین و آخرین روز جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان، نمایش‌هایی از کشورهای تونس، ایتالیا، ترکیه و ایران روی صحنه خواهد رفت.

تالار هنر شهر زنجان، روز چهارشنبه ۱۹مهر به اجرای نمایش‌های «بدون قصه خونریزی» به نویسندگی عبدالرحمن شریف و کارگردانی عبدالرحمان شریف و سادوک ایدانی در ساعت ۱۰صبح، نمایش «مکبث» به کارگردانی آزاده سرابی از تهران در ساعت۱۲:۳۰، نمایش «حیوانات دیوانه» نوشته و کار اندریا فدی از کشور ایتالیا در ساعت۱۵، نمایش «آدم، فاستوس، حوا» به کارگردانی مبینا فرهمند آریا از تهران در ساعت۱۷:۴۵، نمایش «سوگ فریدون در سرزمین لیر شاه» با طراحی و کارگردانی علی عباسی از زنجان در ساعت۱۹:۳۰ اختصاص دارد.

در این روز، سالن ماندگار شاهد اجرای نمایش «چرا زندگی این جوریه» نوشته و کار محمد بهادری و سارا جوانبخت از ارومیه در ساعت۱۲:۴۰، نمایش «هیچی نگو» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ناصحی از تهران در ساعت۱۶:۱۵ خواهد شد.

محوطه فرهنگسرا نیز به اجرای دو نمایش اختصاص‌یافته است. نمایش «مای‌نیم‌ایز سرگرمی» نوشته و کار فرزاد روایی از تهران در ساعت۱۱صبح و نمایش «آخرین لحظه» به نویسندگی و کارگردانی اونور کابا از کشور ترکیه در ساعت۱۸:۱۵به اجرا درخواهد آمد. کارگاه آموزشی کشور ژاپن نیز در ساعت ۲۰ و در سالن یادگار برگزار خواهد شد.

سالن اجتماعات هتل پیام زنجان هم در ساعت۲۲:۳۰ هر روز جشنواره برای کارگاه نقد و بررسی و تحلیل آثار اجراشده توسط هیئت منتقدان، کارگردانان اختصاص‌یافته است.

آیین پایانی دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان ساعت۱۸:۳۰ روز پنجشنبه ۲۰مهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->