چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس
سرخط خبرها

به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیتی پایدار هستیم

  • کد خبر: ۱۸۷۸۴۵
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیتی پایدار هستیم
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی از تشکیل اولین جلسه هیئت بازرسی انتخابات در استان خبر داد و گفت: به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیتی پایدار هستیم.

محسن نجات در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در این رابطه اظهار داشت: با توجه به ماده ۲۸ قانون انتخابات که به تبع آن وزارت کشور مامور اجرای این قانون است، مسئولیت حسن اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور گذاشته شد و بایستی بر اساس آن هیئت بازرسی تشکیل شود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: با عنایت استاندار خراسان رضوی و معرفی صورت گرفته بنده به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان انتخاب شدم. در این راستا معاون حقوقی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری به‌عنوان دبیر، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و مدیرعامل آبفای مشهد هم به عنوان دیگر اعضای این هیئت منصوب شدند.

وی با اشاره به اهداف و وظایف هیئت بازرسی انتخابات استان خاطرنشان کرد: پیشگیری از بروز تخلف و جرم، جلوگیری از ابطال رأی، صیانت از حقوق شهروندی، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات، پیگیری جرائم انتخاباتی و رسیدگی به تخلفات از طریق هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری از جمله اهداف و وظایف این هیئت است.

نجات با اشاره به تشکیل اولین جلسه این هیئت تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولیت را در استان به تازگی بر عهده گرفته‌ایم؛ اولین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان برگزار و بر اساس آن روال برگزاری جلسات به شکل منظم تشکیل خواهد شد تا از فرآیند انجام صحیح، دقیق و وظایف قانونی عوامل اجرایی انتخابات حصول اطمینان داشته باشیم.



سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی خطاب به عموم مردم تأکید کرد: در راستای جمع‌آوری، پایش و کنترل اخبار انتخاباتی در سطح استان، عموم مردم می‌توانند با دفتر بازرسی تماس و به هیئت بازرسی استان اخبار انتخاباتی و مسائل از این دست را اطلاع دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: به زودی شناسایی و انتصاب افراد واجد شرایط در حوزه هیئت بازرسی انتخابات ویژه شهرستان‌ها انجام خواهد شد. بر این اساس طبق مکاتبه‌ای که با فرمانداران داشته‌ایم؛ رئیس هیئت بازرسی شهرستان طبق قانون باید معاون فرماندار باشد و به همراه اعضای پیشنهادی به ما معرفی شوند تا این هیئت تشکیل شود.

نجات ابراز امیدواری کرد: امروز این نوید را می‌دهیم که با آغاز کار هیئت بازرسی انتخابات استان به دنبال انتخاباتی سالم همراه با امنیتی پایدار خواهیم بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت مقوله «رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات»، تأکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راه سرلوحه کار ما خواهد بود؛ لذا امیدوار هستیم با همراهی عوامل انتخابات همچون بازرس و سربازرس، انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را سالم با امنیت کامل همراه با حضور پرشکوه مردم برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->