نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق
سرخط خبرها

بسکتبال مشهد در انتظار ۲ نماینده لیگ برتری؟

  • کد خبر: ۱۸۷۹۸۱
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
بسکتبال مشهد در انتظار ۲ نماینده لیگ برتری؟
فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: در صورت بازگشت آویژه به لیگ برتر بسکتبال، تیم رعد پدافند هوایی شمال شرق ارتش با توجه به ظرفیت بازیکنان سرباز خود پتانسیل حضور در لیگ برتر بسکتبال را در کنار آویژه خواهد داشت.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص تیم‌داری رعد پدافند به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: این تیم در لیگ‌های مختلف سطح‌های کشور تقریبا ۱۲ سال قدمت دارد و ۷ سال است که در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارد. طی تماس‌ها و هماهنگی‌هایی که با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی صورت گرفت امتیاز این تیم با پشتیبانی فرمانده نیروی پدافند هوایی کشور به پدافند شمال شرق منتقل شد.

وی افزود: افتخار داریم که این تیم تنها تیمی در لیگ برتر بسکتبال کشور است که تمام بازیکنان آن بومی و از سربازان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: از ابتدای جابجایی این تیم به مشهد مباحث اسکان، ترابری و اردو‌های تیم کاملا در مشهد پشتیبانی و حمایت شده است.

سرتیپ دوم معصومی در خصوص برنامه‌های پدافند هوایی ارتش در خصوص ورود به سایر رشته‌های ورزشی تصریح کرد: پتانسیل این را داریم که در پدافند هوایی شمال شرق ارتش از تیم‌ها در رشته‌های مختلف میزبانی کنیم. این تیم در سنوات گذشته هر فصل در یک شهر و منطقه از ایران فعالیت می‌کرد، در این فصل نیز با درخواستی که از تربیت بدنی پدافند هوایی ارتش انجام دادیم مقرر شده که این تیم به صورت دائم در مشهد تیم‌داری کند و به عنوان یک نماینده ثابت از پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مسابقات حضور پیدا کند. امیدوارم شاهد موفقیت‌های روز افزون تیم در ادامه نیز باشیم.

وی گفت: در سایر رشته‌های ورزشی ظرفیت‌های خوبی داریم که بتوانیم در خدمت ورزش خراسان رضوی باشیم.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش ادامه داد: در سال گذشته میزبان تیم والیبال و فوتسال بودیم که در این دو رشته نیز صاحب کسب مقام شدیم. پتانسیل آن را داریم که تمام امکانات خود را در اختیار رشته‌های ورزشی قرار دهیم.

سرتیپ دوم معصومی در خصوص حضور ۲ نماینده از مشهد در لیگ برتر بسکتبال با توجه به بازگشت احتمالی آویژه صنعت به لیگ برتر کشور خاطرنشان کرد: قطعا این پتانسیل وجود دارد که رعد پدافند در کنار آویژه در لیگ برتر بسکتبال تیم‌داری کند، چرا که این بازیکنان نخبگان و سربازانی هستند که در اختیار پدافند هوایی ارتش هستند. این ظرفیت را داریم تا از این تیم و بازیکنان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال به صورت کامل پشتیبانی و حمایت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->