نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد
سرخط خبرها

پشت پرده جنجال گل‌محمدی در پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر: ۱۸۸۵۲۸
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
پشت پرده جنجال گل‌محمدی در پرسپولیس مشخص شد
در حالیکه به نظر می رسد ماجرای دعواها در پرسپولیس بر سر اعتراض بازیکنان بابت مسائل مالی است، اما انگار یک مساله مهمتر وجود دارد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در روزهای اخیر ماجرای درگیری میان یحیی گل محمدی و درویش دوباره تیم را وارد بحران کرده و بازار شایعات را هم حسابی داغ کرده‌است.

درحالیکه شایعات حکایت از آن داشتند که بحران به خاطر بدقولی مدیرعامل پرسپولیس بر سر تعهدات مالی باشگاه رقم خورده، اما انگار واقعیت دیگری در اردوگاه پرسپولیس در جریان است.

یحیی‌ گل‌محمدی بیش از اینکه از وضعیت مالی سرخپوشان ناراحت باشد از این موضوع ناراحت است که چرا با وجود درخواست خود برای تمدید قرارداد، تا امروز تحرکی از سوی مدیران پرسپولیس برای این موضوع انجام نشده است.

 در همین رابطه امروز نشست مدیر برنامه‌های یحیی گل محمدی با مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد. در این نشست که حسین دوام معاون حقوقی باشگاه نیز حضور داشت، دو طرف صحبتهای خود را مطرح کردند. ابتدا مدیر برنامه‌های گل محمدی مشکلات و‌ نگرانی‌های سرمربی تیم را مطرح کرد و خواستار رفع آنها شد و سپس مدیران باشگاه اقداماتی که از سوی باشگاه انجام شده است و شاید کادر فنی و بازیکنان در جریان آنها نباشند را به اطلاع مدیر برنامه‌های گل محمدی رساندند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->