تصادف شدید «حامیم» خواننده پرطرفدار پاپ خاطرات شهدا و رزمندگان برای نوجوانان | کتاب «یک شیشه مربا» در مشهد رونمایی شد نسخه نگار «فاضل» | یادی از دکتر محمود فاضل یزدی مطلق مهمانان فصل اول جوکر ۲ مشخص شدند+ زمان پخش «هایائو میازاکی» انیمیشن اکشن می‌سازد همه‌چیز درباره سریال کره‌ای «ایلجیما» + زمان پخش، بازیگران و خلاصه داستان بررسی واکنش سلبریتی‌ها به جنایت رژیم صهیونیستی در «رفح» توضیحات «پیمان جبلی» درباره بازگرداندن خبرنگاران از عربستان پوست موز در پیچ راه پله آرزویی که برآورده نشد! | درباره خاقانی شاعر نامور قرن ششم که سفر زیارتی او به مشهد سرانجامی نداشت قطع همکاری خانه سینما با شانه‌ساززاده، نایب رئیس هیات مدیره شبکه نمایش خانگی نماوا رضا عطاران «صدام» را بازی می‌کند؟ تهیه‌کننده «پدرخوانده» درگذشت + علت فوت صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ کنایه رضا رشیدپور به وزیر ارتباطات استوری غم‌انگیز عموپورنگ درباره مادرش + عکس
سرخط خبرها

دل نوشته غم انگیز «داود میرباقری» برای داریوش مهرجویی

  • کد خبر: ۱۸۹۵۱۷
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
دل نوشته غم انگیز «داود میرباقری» برای داریوش مهرجویی
داود میرباقری با اشاره به قتل بی رحمانه داریوش مهرجویی به آثار فاخر و پیشروی این هنرمند اشاره کرد که برای مردم خلق کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ داود میرباقری کارگردان سینما و تلویزیون که این روز‌ها درگیر ساخت سریال «سلمان فارسی» است همزمان با تشییع پیکر زنده یاد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر متنی را به نگارش درآورده است.

وی با اشاره به سابقه این کارگردان مطرح سینمای ایران عنوان کرده است:

«خبر قتل بی‌رحمانه استاد داریوش مهرجویی و همسرشان خانم وحیده محمدی‌فر، باعث بهت و شگفتی و تأسف عمیق گردید. داریوش مهرجویی یکی از ارکان مهم سینمای ایران و جریان‌ساز موج‌نوی این سینما بود که آثار فاخر و پیشرویی را برای مردم خلق کرده و به یادگار گذاشت. او گستره‌ای از ادبیات و فلسفه و داستان و فیلم را در خویش جای داده بود که در هر کدام به غایت پیش رفت.

بی‌تردید جایش برای همیشه در عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین خالی خواهد ماند. بنده این سوگ ناگوار را خدمت دختر نوجوان ایشان، جامعه هنری و خانواده بزرگ سینما تسلیت عرض نموده و برای عزیزان از دست رفته، آرزوی آرامش و آمرزش دارم.»

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->