سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

آمازون تحویل یک‌ساعته دارو با پهپاد را در تگزاس آمریکا آغاز کرد

  • کد خبر: ۱۸۹۷۸۳
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
آمازون تحویل یک‌ساعته دارو با پهپاد را در تگزاس آمریکا آغاز کرد
در تگزاس مشتریان می‌توانند دارو‌های خود را با پهپادهای آمازون دریافت کنند.

شهرآرانیوز - آمازون خدمات تحویل دارو را برای مشتریان داروخانه آمازون آغاز کرده است. در حال حاضر این سرویس فقط برای مشتریان بخشی از تگزاس در دسترس است و پهپاد‌ها می‌توانند دارو را در کمتر از یک ساعت پس از ثبت سفارش تحویل دهند. آمازون می‌گوید که می‌تواند ۵۰۰ نوع داروی مختلف را برای درمان بیماری‌هایی مانند آنفولانزا، ذات الریه و آسم تحویل دهد. این دارو‌ها را یکی از داروسازان شرکت آمازون بسته‌بندی و با پهپاد ارسال می‌شود.

کالسی هندریکسون، مدیر پرایم ایر، گفته است: پهپاد‌های ما بر فراز ترافیک پرواز می‌کنند و زمان طولانی رسیدن بسته به مقصد از راه زمین را حذف می‌کند. این زیبایی تحویل هواپیما‌های بدون سرنشین است و دارو‌ها اولین چیزی بود که مشتریان ما گفتند که می‌خواهند سریعاً از طریق پهگادها تحویل داده شوند. 

پهپاد‌ها حدود ۱۳۰ تا ۴۰۰ فوت از زمین فاصله می‌گیرند. این پهپادها همچنین یک شبکه عصبی داخلی دارند که با دوربین اشیا را شناسایی می‌کنند و از آن‌ها دور می‌شوند. این پهپادها روی نشانگر تحویل فرود می‌آیند، محموله را رها می‌کنند و به مرکز آمازون برمی‌گردند.

اداره هوانوردی فدرال در سال ۲۰۲۰ به آمازون مجوز استفاده از پهپاد را در بخشی از ناوگان تحویل این شرکت اعطا کرد. آمازون باید به دولت ثابت می‌کرد که پهپادهایش می‌توانند با خیال راحت بسته‌ها را تحویل دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->