ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور: امیدوارم روزی پارک‌های ویژه برای کودکان و زنان فلسطینی در جوار مسجدالاقصی ایجاد شود

  • کد خبر: ۱۸۹۸۲۰
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور: امیدوارم روزی پارک‌های ویژه برای کودکان و زنان فلسطینی در جوار مسجدالاقصی ایجاد شود
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: امیدوارم روزی پارک‌های ویژه برای کودکان و زنان فلسطینی در جوار مسجدالاقصی ایجاد شود.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی امروز ۲۸ مهر، در آیین افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد و ٢٧ پروژه عمرانی؛ فضای سبز و زود بازده منطقه ٩ اظهار کرد: در روز‌های گذشته شاهد کشتار زنان، کودکان غزه بودیم. شاید جوانانی که از مسئله مهاجرت اجباری فلسطینی‌ها می‌شنیدند به این وضوح باور نمی‌کردند که چگونه کم کم فلسطین تصرف شد؟ صحنه‌هایی که اتفاق افتاد و اتفاق می‌افتد و وقاحتی که رژیم صهیونیستی برای اشغال انجام می‌دهد و با گستاخی ازمصر می‌خواهد ساکنان غزه را بپذیرد تا غزه را تصرف کند وتهدید به عملیات زمینی بعد از شدت وحشیگیری و نسل کشی است که در این سرزمین به راه انداخته است.

وی افزود: شاید در این ایام سخت باشد که پارکی را برای  آسایش بانوان افتتاح کنیم که به ورزش، تندرستی و سلامت خود بپردازند و در کنار فرزندان در امنیت تفریح کنند و نشاط داشته باشند در صورتی که در جایی دیگری از این کره خاکی در سرزمین فلسطین شاهد اندوه و غم زاید الوصف زنان و کودکان باشیم. این روز‌ها هر کودکی را که می‌بینیم صحنه کودکان کشته شده یا لرزان و وحشت زده و یا کودکانی که بالای جنازه پدر و مادر نشسته‌اند، مجسم می‌شود و این قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛ و دردناک‌تر آنکه به دلیل محاصره نمی‌توانیم برای آن‌ها کاری انجام دهیم و در کنار آن‌ها باشیم و همدلی و غمخواری کنیم.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: امیدوار هستم روزی برسد که چنین پارک‌ها و موقعیت‌های مناسب برای کودکان و زنان فلسطین فراهم شود و روزی برسد که برای افتتاح چنین پارک‌هایی و برای سلامت و نشاط زنان و کودکان فلسطینی به مسجد الاقصی برویم و این امید دور نیست.
خزعلی گفت: این نوید پیروزی را با اتکا به قدرت لایزال الهی وعده‌های نصرت مستضعفان بر مستکبران نزدیک می‌دانیم. از خداوند میخواهم به برکت این روز عزیز به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین باشیم و نابودی غده سرطانی اسرائیل باشیم.

وی بیان کرد: در هفته‌های گذشته توفیق بود خدمت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد رسیدم و ایشان اهتمام جدی به مسئله بانوان داشتند و تاکید کردند که باید شرایط برای فعالیت زنان با حفظ ارزش‌ها فراهم شود و معتقد بودند که باید بهترین امکانات در اختیار بانوان قرار گیرد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

 معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: با این نگاه وبا این رویکرد که بهترین شرایط و امکانات برای بانوان در مشهد فراهم شود و مقداری از آن فراهم شده است و این را در ورزش‌های همگانی، پیشروی بانوان در بازی‌های اخیر و قهرمانی و مدال‌های که بانوان به دست آوردند در سطح ملی می‌توان دید که نشان دهنده حمایت دولت از آن‌ها است.

وی گفت: مشهد به عنوان پایگاه والگو برای جهان اسلام و درسطح بین اللملی مورد توجه است و این گونه اکرام زنان نشان می‌دهد که دین  نه تنهاخواهان محدودیت زن‌ها نیست بلکه زمینه را برای زن‌ها جهت فعالیت آنان با امنیت بیشتر فراهم می‌کند، موفقیت زنان به عنوان محور خانواده دارای اهمیت است  و نشاط و تندرستی فردی آنان نیز مهم است، با توجه به تفاهم نامه‌ای که با شهرداری منعقد خواهد شد شهرداری و معاونت بانوان در جهت ورزش، سلامت و تندرستی و سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها اجتماعی و مشاوره دختران گام برخواهند داشت.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم مشهد به عنوان شهر فرهنگی و الگوی جهان و دوستدار خانواده معرفی شود. باید مسئله خانواده در دستور جهانی قرار بگیرد و مشهد بتواند این دستور کار را فعال کند و برای حمایت خانواده همه دست به دست هم دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->