هنوز مجری تلویزیونی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ قطعی نشده است «حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک»
سرخط خبرها

رویداد «خلاق و نوآور» روایت شهر، ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۰۵۲۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
رویداد «خلاق و نوآور» روایت شهر، ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود
دبیر هنری رویداد روایت شهر از برگزاری مرحله «خلاق و نوآور» این رویداد در روز ۴ آبان ماه خبر داد.

مجید ظریف، دبیر هنری رویداد روایت شهر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: در ادامه برگزاری مجموعه رویداد‌های روایت شهر، فراخوان رویداد «خلاق و نوآور» با هدف ارائه خدمت مستقیم به مدیریت شهری مشهد طراحی شده است و سازمان‌ها و مجموعه‌های ذیل شهرداری مشهد، با همکاری مدیریت خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد در این رویداد مشارکت دارند.

وی افزود: در این رویداد، ضمن برقراری ارتباط با روابط عمومی‌ها و رابط‌های خلاق و نوآور مجموعه‌های ذیل شهرداری، خواسته‌ایم مسئله‌های خود را به ما اعلام کنند؛ مسئله‌هایی که از جنس فرم و محتوا باشد. در سلسله جلساتی که با زیرمجموعه‌های مختلف شهرداری مشهد داشته‌ایم، به مجموعه‌ای از مسائل رسیده‌ و آن‌ها را جمع‌بندی کرده ایم. این مسائل در حال حاضر با کمک رابط‌های خلاق و نوآور و روابط عمومی‌ها، دقیق‌تر و شفاف‌تر شده است.

ظریف خاطرنشان کرد: در این مرحله، از رابط‌های خلاق خواسته ایم مسائل خود را در قالب یک ارائه در حد چند دقیقه و کوتاه برای هنرمندان بیان کنند. در این رویداد یک روزه که در محل پردیس سینمایی مهر کوهسنگی برگزار می‌شود، این ارائه‌ها صورت می‌گیرد و فیلمسازان مخاطب نیز به صورت حضوری، آنلاین یا آفلاین و از طریق فایل‌های ارائه‌ای که در سایت روایت شهر بارگذاری می‌شود، در جریان این ارائه‌ها قرار خواهند گرفت. پس از آن نیز هنرمندان بر اساس ارائه‌های صورت گرفته، طرح‌های فیلمنامه خود را برای دبیرخانه روایت شهر ارسال می‌کنند.

وی افزود: طرح‌هایی که با نظر هیئت انتخاب از قوت بیشتری برخوردار باشند، با نماینده شهرداری در آن حوزه مشخص ارائه طرح مرتبط خواهند شد تا با برگزاری جلسات کارشناسی، طرح فیلمنامه تکمیل شود. فیلمنامه نهایی نیز پس از دوره منتوری و مشورت‌های نهایی و تایید نهایی هیئت داوری برای ساخت فیلم، از هنرمند خریداری می‌شود.

دبیر هنری رویداد روایت شهر در ادامه گفت: رویداد اولیه خلاق و نوآور روز پنجشنبه ۴ آبان ماه برگزار می‌شود و بیست روز پس از برگزاری رویداد اولیه و ارائه‌های رابط‌های خلاق و نوآور، طرح‌های اولیه از هنرمندان دریافت می‌شود. به فاصله بیست روز پس از آن نیز مرحله منتوری و مشاوره‌ها برگزار می‌شود و پنج روز پس از تحویل نهایی فیلمنامه‌ها نیز نظر داوران در مورد تایید و پذیرفته شدن فیلمنامه‌ها اعلام می‌شود. یعنی در فاصله ۴۵ روز از ارائه مسائل، وضعیت نهایی فیلمنامه‌ها مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->