سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس
سرخط خبرها

سرمربی نیان الکترونیک مشهد: قطعا تمام امتیازات بازی‌های خانگی را کسب خواهیم کرد

  • کد خبر: ۱۹۰۸۳۶
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
سرمربی نیان الکترونیک مشهد: قطعا تمام امتیازات بازی‌های خانگی را کسب خواهیم کرد
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: قطعا بازی به بازی بهتر خواهیم شد و اگر حمایت کامل هواداران را داشته باشیم امتیازات بازی‌های خانگی را به صورت کامل بدست خواهیم آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد صمدی در جمع خبرنگاران پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: اولین بازی ما در مشهد بود که میزبانی می‌کردیم. یکشنبه همین هفته نیز یک بازی سنگین مقابل پاس در گرگان داشتیم. مدتی بود که از شرایط بازی دور بودیم. در ست نخست این بازی، بازیکنانم هنوز تحت تاثیر بازی قبلی خود با پاس بودند و به دلیل قرار گرفتن برای اولین بار مقابل هواداران کمی استرس داشتند.

وی افزود: مس رفسنجان تیم باکیفیتی است و هفته گذشته تیم طبیعت یکی از تیم‌های خوب فصل جاری را شکست داد. مس تیم خوبی دارد و از این پس بیش از این‌ها از این تیم خواهیم شنید. بازیکنانم در ۲ فاکتور سرویس و دفاع در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشتند.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: فصل گذشته را با ۴ شکست آغاز کردیم، اما امسال به دلیل اینکه تمرینات خود را زودتر آغاز کردیم پس از ۲ بازی ۴ امتیاز داریم و شرایط نیان نسبت به سال گذشته بهتر شده است. ۹۰ درصد بازیکنان نیان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده‌اند، اما شاید تجربه بازیکنان فصل گذشته را نداشته باشند، اما کاملا جنگنده هستند. به این تیم خوش‌بین هستم و امیدوارم بتوانیم امتیاز‌های بازی‌های خانگی را به طور کامل کسب کنیم و در بازی‌های خارج از خانه نمایش خوبی داشته باشیم تا نسبت به فصل گذشته نتیجه بهتری کسب کنیم.

صمدی در خصوص عملکرد داوری خاطرنشان کرد: در بازی گذشته مقابل پاس داوران خط بسیار عملکرد ضعیفی داشتند. در این دیدار نیز با وجود اینکه میزبان بودیم ۲ داورخط بازی ضعیف بودند. تقاضا داشتم که در چینش داوران خط دقت بیشتری داشته باشند. این مشکل نیز تا زمانی که VAR وجود نداشته باشد ادامه‌دار است. البته داوران خط اشتباه تاثیرگذاری نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در این فصل بهتر از فصل گذشته نتیجه خواهد گرفت یا خیر، گفت: نسبت به سال گذشته پیش از آغاز لیگ ۲ ماه تمرین داشته‌ایم که به هماهنگی نسبی بیشتری دست پیدا کرده‌ایم. اگر بازی تدارکاتی بیشتری پیش از آغاز لیگ داشتیم، قطعا در دیدار با پاس نتیجه دیگری حاصل می‌شد، چون تیم مس رفسنجان قدرتمندتر از پاس گرگان بود.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد اضافه کرد: امسال ستاره خاصی نداریم، پوریا یلی بازیکن ملی‌پوش و کاپیتان تیم ما است، اما سایر بازیکنان جوان و جنگنده هستند و تیم فوق‌العاده با اخلاق و متعهدی داریم که به آنان به خصوص در بازی‌های خانگی بسیار امیدوار هستم.

صمدی یادآور شد: بازیکنی که شاغل نبوده باشد را می‌توانیم در نیم‌فصل جذب کنیم، اما با همین تیم ادامه می‌دهیم و مشکلی برای جذب بازیکن نداریم، امیدوارم بازیکنانم با مصدومیت مواجه نشوند و مجبور نشویم بازیکن جدیدی جذب کنیم. به بازیکنان کنونی خوش بین هستم و به آنان اعتماد دارم. قطعا بازی به بازی بهتر خواهیم شد و اگر حمایت کامل هواداران را داشته باشیم امتیازات بازی‌های خانگی را به صورت کامل بدست خواهیم آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->