احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت
سرخط خبرها

ماجرای حذف وحید جدی و امید جعفری دو جودوکار ایرانی از مسابقات پاراآسیایی هانگژو

  • کد خبر: ۱۹۰۸۵۸
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۸
ماجرای حذف وحید جدی و امید جعفری دو جودوکار ایرانی از مسابقات پاراآسیایی هانگژو
مسابقات پاراآسیایی هانگژو با اتفاقات عجیبی در کاروان ورزشی کشورمان همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین روز مسابقات پاراآسیایی هانگژو با اخراج ۲ ورزشکار ایرانی همراه بود. وحید جدی و امید جعفری دو جودوکار کاروان ورزشی ایران که در قالب تیم جودوی نابینایان و کم بینایان به این مسابقات اعزام شده بودند، با رای کمیته فنی مسابقات و بخاطر تقلب از این تورنمنت اخراج شدند.

وحید جدی ورزشکاری بود که تا چندی پیش در تیم ملی جودو حضور داشت و با تصمیمی عجیب به یکباره از تیم نابینایان و کم‌بینایان سر درآورد!


همچنین امید جعفری دیگر جودوکار کشورمان بود که به نظر می‌رسد به دلیل مشابه اجازه حضور در مسابقات هانگژو را پیدا نکرد. نکته تاسف‌بار ماجرا جایی است که این ورزشکار پیش از این هم سابقه انجام تخلف مشابه را داشته و حالا یکبار دیگر دست به این اقدام زده است.

حالا به نظر می‌رسد کمیته فنی مسابقات به این دو ورزشکار کلاسی نداده‌اند و از حضورشان روی تاتامی جلوگیری کرده اند تا کاروان ایران که با ۸ ورزشکار در رشته جودو به هانگژو اعزام شده، تنها ۶ ورزشکار فعال داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->