گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش در مشهد: کسری ۲۰۰ هزار معلم را با ۷۵ هزار معلم جدید جبران کردیم! + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۰۹۴۷
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
وزیر آموزش و پرورش در مشهد: کسری ۲۰۰ هزار معلم را با ۷۵ هزار معلم جدید جبران کردیم! + فیلم
وزیر آموزش و پرورش در دفاع از عملکرد این وزارتخانه در تامین معلم، ساماندهی فرهنگیان در سال تحصیلی جاری را در تاریخ بی سابقه عنوان کرد.

رضا مراد صحرایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره کمبود معلم در مدارس عنوان کرد: ساماندهی امسال در تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه بوده است و ما توانستیم کسری بیش از ۲۰۰ هزار معلم را با ۷۵ هزار معلم جدید جبران کنیم.

وی ادامه داد: اعلام نتایج پذیرفته شدگان با توجه به متفاوت بودن مصاحبه‌ها با تاخیر مواجه شد که البته می‌توانست با برنامه ریزی بهتری انجام شود. از سوی دیگر، با توجه به اینکه امسال کنکور سراسری در ۲ مرحله برگزار گردید، سبب شد تا تمامی ظرفیت‌های سازمان سنجش معطوف به نتایج کنکور باشد.

صحرایی تصریح کرد: تاخیر ۴ هفته‌ای در اعلام نتایج آزمون‌های جدید داشتیم که به راحتی قابل جبران است؛ مهم آن است که بیش از ۴۰ هزار معلم جدید به نحوی انتخاب شدند که تا ۳۰ سال خدمت کنند.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به سوال شهرآرانیوز مبنی بر رد صلاحیت برخی معلمان دارای معلولیت گفت: افراد دارای معلولیت و به ویژه نابینایان طبق قانون، حق و حقوقی دارند و بنا داریم در سال جاری هزار سهمیه استخدامی برای این افراد در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: توانمندی معلولان در پذیرش معلمی از منظر پزشکی اهمیت دارد و اینگونه نیست که صرفا بخاطر معلولیت کسی رد شده باشد.

صحرایی تاکید کرد: برخی معلولیت‌ها مانند آسیب نخاعی و کم بینایی می‌توانند در کلاس‌های درس عمومی ما حضور یابند. همچنین از ظرفیت برخی دیگر از معلولان در سازمان آموزش و پرورش استثنائی استفاده خواهیم کرد. هدف ما آن است که اگر درصد معلولیت فرد، مزاحمتی برای پذیرش و جذب ایجاد نکند، شرایط حضور را فراهم آوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->