پاس گل زاهدی در روز پیروزی آویسپا احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر
سرخط خبرها

هاشمی‌نسب و سسما همچنان دور از نیمکت استقلال

  • کد خبر: ۱۹۲۰۲۳
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
هاشمی‌نسب و سسما همچنان دور از نیمکت استقلال
مهدی هاشمی‌نسب و سسما دو مربی استقلال هنوز مجوز حضور روی نیمکت این تیم در بازی‌های رسمی را به دست نیاورده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که استقلال ۷ بازی در لیگ بیست و سوم را پشت سرگذاشته و درحال نزدیک شدن به نیم فصل است هنوز دو مربی این تیم مجوز حضور روی نیمکت این تیم را ندارند. مهدی‌ هاشمی‌نسب درحالی که تا پیش از بازی با هوادار، استقلال را از روی نیمکت همراهی می‌کرد ناگهان با دستور سازمان لیگ از روی نیمکت استقلال اخراج شد تا مجوزش صادر شود.

باشگاه استقلال تاکنون موفقیتی در این راه به دست نیاورده است و هاشمی نسب علاوه بر بازی با هوادار نتوانست در بازی با آلومینیوم اراک نیز روی نیمکت استقلال بنشیند و به احتمال فراوان در بازی با شمس آذر قزوین نیز غایب خواهد بود.


علاوه بر او سسما، مربی بدنساز استقلال نیز همین وضعیت را دارد و هنوز موفق نشده کارت بازی را دریافت کند. این مربی اسپانیایی که زمان قابل توجهی از تمرینات استقلال دور بود یکی از مربیان مورد اعتماد سرمربی استقلال محسوب می‌شود و نکونام تأکید بسیاری به بودن او روی نیمکت استقلال دارد، اما در کمال شگفتی باشگاه استقلال همچنان موفق به دریافت کارت این مربی نیز برای حضور در میادین رسمی نشده است و سسما نیز در بازی با شمس آذر قزوین باید از روی سکو‌ها بازی را به نظاره بنشیند.

البته باشگاه استقلال درتلاش است تا شاید قرارداد بازیکنان را باز هم کاهش دهد تا بتواند این دو مربی را روی نیمکت بنشاند، اما تا به امروز تلاش مدیران استقلال نتیجه‌ای نداده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->