زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

سعید معروف می‌تواند سرمربی خوبی برای تیم ملی والیبال باشد؟

  • کد خبر: ۱۹۲۱۶۶
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
سعید معروف می‌تواند سرمربی خوبی برای تیم ملی والیبال باشد؟
کارشناس والیبال ایران گفت: سعید معروف در والیبال یک چهره و بازیکن شاخص است، اما ممکن است در امر مربی‌گری موفق نباشد.

حسن ثانیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص انتخاب احتمالی سعید معروف به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر فدراسیون والیبال از گذشته برنامه‌ریزی داشت و به فکر این روز‌های تیم ملی می‌بود تا نخبه‌های خود را پرورش دهد و به کادرفنی اضافه کند، در حال حاضر چنین مشکلاتی نداشت.

وی افزود: یکی از مشکلات عدیده سرمربی تیم ملی والیبال، عدم انسجام مربیان داخلی است. اگر انسجام تیم ملی در مربیان ایرانی رخ ندهد و قرار باشد سعید معروف یا پیمان اکبری یا هرشخص دیگری باشد، باید حمایت مربیان ایرانی را هم در پی داشته باشد تا موثر واقع شود.

سعید معروف بدون حمایت مربیان داخلی موفق نخواهد شد

کارشناس والیبال ایران تصریح کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که سعید معروف جزو نخبه‌های والیبال دنیا است، اما اگر قرار باشد به عنوان مربی در تیم ملی حاضر باشد و حمایت مربیان ایرانی را نداشته باشد، چه سعید معروف باشد چه هرشخص دیگری باز هم موفقیت لازم را بدست نمی‌آورد.

ثانیان ادامه داد: کمیته فنی فدراسیون والیبال باید به این اجماع برسد که انتخاب مربی ایرانی فقط با حمایت مربیان داخلی باشد. اگر بتوانیم تعاملی میان سعید معروف و پیمان اکبری ایجاد کنیم، موفقیت حاصل خواهد شد. اگر این دو بتوانند در کنار یکدیگر کار کنند؛ یعنی پیمان اکبری به عنوان سرمربی و سعید معروف به عنوان کمک‌مربی یا برعکس، بهترین گزینه برای تیم ملی خواهد بود.

یک مربی کارکشته و خبره نیاز است تا در کنار سعید معروف باشد

وی افزود: سعید معروف ویژگی‌های لازم را دارد که جامعه والیبال از او حمایت کند، اما یک مربی کارکشته و خبره نیاز است که کنار سعید معروف در تیم ملی باشد.

ثانیان خاطرنشان کرد: اگر هم بنا بر استفاده از مربیان خارجی است، باید باز هم از سعید معروف به عنوان کمک‌مربی استفاده شود تا معروف به آرامی امتحان خود را پس دهد و تجربه کافی برای دوره‌های بعدی را کسب کند.

شخصیت سعید معروف را نابود نکنیم

وی افزود: سعید معروف در والیبال یک چهره و بازیکن شاخص است، اما ممکن است در امر مربی‌گری موفق نباشد. هر بازیکنی که از بالاترین دانش والیبال هم برخوردار باشد ممکن است در امر مربی‌گری موفق نباشد. حتی ممکن است از معروف در تیم ملی استفاده کنیم و در صورت عدم کسب نتیجه، شخصیت سعید معروف برای والیبال ایران را هم از دست بدهیم.

ثانیان بیان کرد: سعید معروف اگر به عنوان کمک‌مربی در تیم ملی فعالیت داشته باشد، خیلی بیشتر می‌تواند به تیم ملی کمک کند تا به عنوان سرمربی.

نیاز تیم ملی والیبال را فقط یک مربی خارجی برطرف می‌کند

کارشناس والیبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ملی والیبال ایران به چه نوع مربی نیاز دارد، گفت: تیم ملی به یک مربی خارجی نیاز دارد. مربی خارجی با حرفه‌ای بودن، دیسیلپن بود خود و ایده‌هایی که در سطح بین‌الملل دارد خیلی بیشتر می‌تواند به تیم ملی کشورمان کمک کند. اگر فدراسیون والیبال بتواند یک مربی خارجی با کمک‌مربی سعید معروف انتخاب کند، نورعلی نور می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->