توضیحات رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی درباره روند پایان رای گیری در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی شدید در «کریات شمونه» پس از حمله موشکی حزب الله + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۵۵ موشک و راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی + فیلم پایان فرایند رأی‌گیری دومین مرحله دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و آغاز شمارش آرا + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد اوکراین به زودی اولین جنگنده F-۱۶ خود را دریافت می‌کند انتخابات در مشهد و کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس بازرسی انتخابات خراسان رضوی از تعدادی شعب اخذ رأی در مشهد از ناگفته‌های پرونده نیکا شاکرمی تا افشای پیامک‌های خانوادگی ایروانی: اقدامات رژیم اسراییل در تضاد با ارزش‌های بنیادی سازمان ملل است تصویب عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس: یک اسیر اسرائیلی درحال خودکشی را نجات دادیم مدارس استان تهران فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل نیست انتخابات در سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد + ویدیو رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری دور دوم انتخابات نداشته‌‌ایم + فیلم جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ایران در عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین را به رخ جهانیان کشید مشارکت حداکثری مردم مشهد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار مشهد: تمدید انتخابات از طریق اطلاعیه وزارت کشور اعلام خواهد شد | اعلام تعطیلی مدارس بعد از پایان رای‌گیری + فیلم رئیس دفتر رئیس‌جمهور: دولت آمادگی دارد انتخابات بعدی، الکترونیکی برگزار شود آیا مدارس فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟
سرخط خبرها

پیشنهاد تل آویو به حماس در بحبوحه جنگ

  • کد خبر: ۱۹۲۲۸۷
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
  • ۱
پیشنهاد تل آویو به حماس در بحبوحه جنگ
تل آویو در حال بررسی موضوع خروج رهبران حماس از غزه در ازای آزادی اسرا است.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گزارش داد، اسرائیل در حال بررسی امکان ارائه مجوز لازم به رهبران جنبش حماس، از جمله شاخه نظامی آن برای خروج آزادانه از نوار غزه در ازای آزادی همه اسرا است، زیرا این امر باعث می‌شود که جنگ در مدت کوتاهی پایان یابد.

این روزنامه عبری زبان همچنین مدعی شده که عملی شدن این پیشنهاد بیانگر آن است که اهداف اعلام شده برای از بین بردن زیرساخت‌های گروه در محاصره غزه محقق شده است.

از سوی دیگر، «کریس مورفی»، سناتور معروف آمریکایی در واکنش به تحولات جاری و ضدانسانی در غزه گفته است که «دوستان اسرائیلی بدانند روشی که در پیش گرفتند، موجب آسیب زدن به غیرنظامیان در سطح غیرقابل قبولی شده است.»

به گفته کریس مورفی، «به نظر نمی‌رسد که اسرائیلی‌ها بتوانند به هدف خود یعنی پایان دادن به حماس دست یابند.»

این سناتور آمریکایی همچنین از تل آویو خواست تا در روشی که در پیش گرفته، بازنگری کند.

همچنین خبرگزاری ان بی سی به نقل از مقامات غربی گزارش داده است که آن‌ها نگران هستند که دوره طولانی جنگ اسرائیل علیه غزه، خطر تشدید تنش در منطقه را افزایش دهد و دولت‌های عربی را به دشمن تبدیل کند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی فقط طی روز پنجشنبه بیش از ۱۵ کشتار و جنایت را علیه غیرنظامیان در غزه مرتکب شد که ده‌ها شهید و مجروح زیر آوار مانده‌اند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، اشغالگران اسرائیلی عامدانه محوطه‌های اطراف بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند.

همزمان روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت در گزارشی اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه بیش از ۸ هزار گلوله توپ به سمت نوار غزه شلیک کرده است.

همزمان هواپیما‌های اسرائیلی از دقایقی پیش حملات گسترده‌ای را علیه شهر خان یونس در جنوب نوار غزه آغاز کردند.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که هواپیما‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک منطقه تل الهوا در غرب غزه را هدف قرار دادند.

علاوه بر این، منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر مجدداً در اشدود به صدا درآمده است.

همچنین حملات اسرائیل به اردوگاه‌های جبالیا در شمال نوار غزه و البریج در نوار مرکزی غزه باردیگر از سر گرفته شده است.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام هم دقایقی قبل در سخنانی تاکید کرد: نیرو‌های فلسطینی به مبارزات خود برای جلوگیری از پیشروی نظامیان صهیونیست در محور‌های مختلف ادامه می‌دهند.

وی در ادامه افزود: نیرو‌های ما موفق شدند یک گردان از تانک‌های دشمن را منهدم کرده و تعداد زیادی از عناصر دشمن را به هلاکت برسانند. ما موفق شدیم از پشت خطوط دشمن خود را به آن‌ها رسانده و از نقطه صفر به عناصر دشمن حمله کنیم.

ابوعبیده تصریح کرد: یک ضدحمله طی عصر امروز در محور شمال غرب شهر غزه انجام داده و دست کم ۶ تانک و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کردیم.

سخنگوی گردان‌های قسام اضافه کرد: بعد از گذشت ۲۷ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی نیرو‌های فلسطینی همچنان در محور‌های مختلف حضور دارند. کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص تعداد نظامیان به هلاکت رسیده در غزه دروغ می‌گوید.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
حماس نبایدبه اسرایل اعتمادکند مطمن باشیددر اولین لحظه ایکه دیده بشوید همه شماها کشته خواهیدشداینها به زنوبچه بیگناه وبیدفاع در این 75سال رحم نکردندحالا که فقط منتظرند دستشان به شما برسدبجنگیدتا اخرین قطره خونتان مرگ با عزت شرف دارد به زندگی باذلت به یاری خدا شما پیروز خواهیدشد این وعده خداست شک نکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->