دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد
سرخط خبرها

فردا شنبه (۱۳ آبان) آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۱۹۲۳۵۱
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
فردا شنبه (۱۳ آبان) آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب تاکنون، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علیرضا کریمیان ضمن بیان این خبر با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور از روز یکشنبه، ۷ آبان ماه آغاز شده و تا فردا شنبه ۱۳ آبان ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین ‌مرحله دوره بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دارا باشند، چرا که  مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است.

دکتر کریمیان با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب در آزمون ارشد سال ۱۴۰۳، یادآور شد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی را دریافت کرده باشند و در پایان لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: هر ساله تعدادی از متقاضیان در درج معدل در زمان ثبت‌نام دقت لازم را ندارند و بعد از قبولی در دانشگاه، متاسفانه به دلیل مغایرت معدل، قبولی آنها لغو می‌شود. لذا باید داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند و حتی اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نشده، با مشاهده پرینت ثبت نام موارد درج شده در آن را به دقت  بررسی کرده و در صورت لزوم نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

به گفته وی، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز جمعه، ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->