نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

مقتدی الصدر: مردم، سفر وزیر خارجه آمریکا به عراق را محکوم کنند

  • کد خبر: ۱۹۲۷۸۲
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
مقتدی الصدر: مردم، سفر وزیر خارجه آمریکا به عراق را محکوم کنند
رهبر جریان صدر عراق از ساکنان بغداد خواست تا با برگزاری تجمع، سفر وزیر خارجه آمریکا به بغداد را محکوم کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق با انتشار بیانیه‌ای، خواستار تجمع فوری ساکنان بغداد در میدان التحریر این شد تا سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به بغداد را محکوم کنند.

مقتدی الصدر تأکید کرد: برادران مؤمن هر چه سریعتر به میدان التحریر بروند تا سفر وزیر خارجه آمریکا را محکوم کنند و تصاویر رهبران تروریسم بین‌المللی و کسانی را به آتش بکشند که با کشتارهای آنان در غزه موافق هستند.

مقتدی الصدر: مردم، سفر وزیر خارجه آمریکا به عراق را محکوم کنند

وزیر خارجه آمریکا هم اکنون در بغداد به سر می‌برد. وی گفت: پیام بسیار واضحی به کسانی که نظامیان آمریکایی را تهدید می‌کنند ارسال کرده‌ایم که این کار را انجام ندهند.

وی که این سخنان را پس از دیدار با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق مطرح می‌کرد، افزود: «خواستار هیچگونه رویارویی با ایران نبوده اما تمامی اقدامات برای حمایت از نیروها و شهروندانمان را اتخاذ خواهیم کرد».

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: «تلاش خواهیم کرد که درگیری‌ها به فراتر از غزه گسترش نیابد».

بلینکن گفت: «پیشرفت‌های خوبی در خصوص مذاکرات آتش‌بس انسانی در غزه ایجاد شده اما اختلاف‌هایی درباره رسیدن به آتش بس کامل وجود دارد اما همگان از آتش بس انسانی حمایت می‌کنند».

وی افزود که مذاکرات بسیار خوب و صریحی با نخست وزیر عراق داشته است.

همزمان با وخامت اوضاع انسانی در نوار غزه سخنگوی سازمان جهانی بهداشت روز یکشنبه هشدار داد که نظام سلامت در غزه دیگر قادر به ارائه خدمات نیست و باید آتش‌بس حاصل شود.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۳ نفر به شهادت رسیده‌اند، اعلام کرد شمار شهدا به ۹۷۷۰ نفر رسیده که از این تعداد ۴۸۰۰ نفر کودک هستند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->