«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

پای «رعد و برق» افخمی بعد از ۲ سال به آنتن باز شد

  • کد خبر: ۱۹۲۸۶۶
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
پای «رعد و برق» افخمی بعد از ۲ سال به آنتن باز شد
«رعد و برق» جدیدترین سریال بهروز افخمی پس از سپری کردن ۲ سال بالاخره به پخش می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» ساخته بهروز افخمی از امشب ۱۵ آبان ماه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. در جدول پخش اعلام‌شده در سایت رسمی شبکه یک سیما، نام این سریال برای پخش در ساعت ۲۲:۱۶ دیده می‌شود.

«رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی که به روایت قصه‌ای در بستر سیل نوروز ۹۸ در استان‌های شمالی و غربی کشور می‌پردازد، برای پخش از شبکه پنج سیما در رمضان ۱۴۰۰ ساخته شد و در آن ایام، دو قسمت از آن نیز روی آنتن رفت، اما در نهایت به دلیل اختلاف بین افخمی و شبکه بر سر انجام مراحل فنی پس‌تولید، از جدول پخش خارج شد. در ماه‌های بعد، گاه اختلاف بین مدیران شبکه پنج و کارگردان سریال نیز بالا گرفت، تا جایی که در سال ۱۴۰۰ در پی اظهارات بهروز افخمی درباره‌ی علت به آنتن نرسیدن سریال «رعد و برق» پس از یک سال و متهم کردن شبکه پنج سیما به «بی‌توجهی»، روابط عمومی شبکه توضیحاتی را ارائه داد و تاکید کرد که این افخمی بوده که سریال را به موقع به آنتن نرسانده است.

با این حال بعد از حدود دو سال و در حالی که شبکه پنج سیما از جمع شبکه‌های پخش‌کننده سریال جدید ایرانی حذف شده، این سریال برای پخش به شبکه یک سیما واگذار شده است.

مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» از اوایل سال ۱۴۰۲ در حدود ۲۷ قسمت تحویل تلویزیون شد.

در این مجموعه که تجربه جدید سریال‌سازی بهروز افخمی با گذشت حدود یک دهه از «عملیات ۱۲۵» به شمار می‌رود، بازیگرانی، چون محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، مختار سائقی، شهرام قائدی و مهدی زمین‌پرداز بازی کرده‌اند. خود افخمی نیز راوی سریال است که با لحنی طنزآمیز، قصه این اثر را روایت می‌کند.

«رعد و برق» جایگزین مجموعه تلویزیونی «انقلاب دوم» اثر جواد شمقدری خواهد شد که آخر هفته گذشته با پخش قسمت شانزدهم پایان یافت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->