معاون وزارت خارجه روسیه: سیاست مسکو پیرامون تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تغییر نکرده است رسانه‌های عبری از تهدید اسرائیل از سوی مصر خبرداد اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت‌نام از ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری قطعی شده است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور سوریه با رهبر انقلاب دیدار کرد | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مقاومت هویت ممتاز سوریه است؛ این ویژگی مهم باید محفوظ بماند اعتبارنامه نمایندگان چیست و چگونه بررسی می‌شود؟ بررسی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کاهش آمار طلاق در خراسان رضوی وزیرخارجه فرانسه: بعضی کشورها با به رسمیت شناختن فلسطین به دنبال ژست سیاسی برای انتخابات اروپا هستند شهید رئیسی چگونه مدیران کشور را انتخاب می‌کرد؟ + فیلم صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همایش «سرآغاز حرفه‌‌گرایی» ویژه روان‌شناسان و مشاوران استان در مشهد برگزار شد | شهید رئیسی در حوزه مشاوره به‌دنبال تخصص‌گرایی بود رایزنی سرپرست وزارت خارجه ایران و وزیرخارجه ارمنستان ازدواج آسان موجب آرامش، نظم و پیشرفت در جامعه می‌شود مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ انجام می‌شود رنجبرزاده: بازشماری آرا خلاف آیین‌نامه است سازمان جهانی بهداشت: شرایط در غزه «به شدت فاجعه‌بار» است درگیری مسلحانه اراذل‌و‌اوباش در مُلک‌آباد مشهد، ۲۸ مصدوم برجای گذاشت + عکس وزیر صمت در مشهد: ۲۰ درصد یخچال و فریزر کشور در خراسان‌رضوی تولید می‌شود + فیلم رهبران کشور‌های عربی در چین خواستار توقف جنگ غزه شدند گفت‌وگوی تلفنی ماکرون و محمود عباس
سرخط خبرها

حملات مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکایی، ۴۵ مجروح به جای گذاشته است

  • کد خبر: ۱۹۲۹۹۸
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴
حملات مقاومت عراق به پایگاه‌های آمریکایی، ۴۵ مجروح به جای گذاشته است
وزارت دفاع آمریکا تایید کرد که بر اثر حملات گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های «التنف» در سوریه و «عین‌الاسد» در عراق، ۴۵ نظامی این کشور مجروح شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» شامگاه دوشنبه به نقل از منابع مطلع گزارش داد که تعداد نظامیان آمریکایی که در حملات اخیر به پایگاه‌های این کشور در غرب آسیا مجروح شده‌اند، به ۴۵ نفر افزایش یافته است.

به گفته این منابع، از تعداد مذکور، ۲۴ نظامی آمریکایی در جریان حملات به پایگاه‌هایشان در عراق و سوریه، دچار آسیب مغزی شده و هم‌اکنون تحت نظر پزشکان قرار دارند.

بامداد سه‌شنبه نیز وزارت دفاع آمریکا تایید کرد که بر اثر حملات گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های «التنف» در سوریه و «عین‌الاسد» در عراق، ۴۵ نظامی این کشور مجروح شده‌اند.

به دنبال تشدید جنگ در اراضی اشغالی فلسطین، پایگاه‌های آمریکا در مناطق مختلفی از عراق و سوریه طی روزهای گذشته هدف حمله قرار گرفته‌ و در پی این حملات، ده‌ها نظامی آمریکایی مجروح شده‌اند.

حملات مقاومت، اشغالگران آمریکایی را مجبور کرد تا دو سوم پرسنل نظامی و «غیرنظامی» خود در عراق را علاوه بر خروج سفیر و کارکنان اصلی، تنها ظرف یک هفته از این کشور خارج کنند.

شامگاه دوشنبه «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون گفته بود که پایگاه‌های این کشور در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر تاکنون ۳۸ بار مورد حمله قرار گرفته‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->