ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد
سرخط خبرها

سرمربی پرحاشیه تیم ملی والیبال ایران در لیست برترین‌ها!

  • کد خبر: ۱۹۳۵۱۲
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سرمربی پرحاشیه تیم ملی والیبال ایران در لیست برترین‌ها!
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، نام برترین تیم‌ها و بازیکنان اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران نیز به پایان رسید و مطابق رسمی که در این فصل آغاز شده تیم منتخب این هفته از مسابقات را انتخاب کرده‌ایم.

پاسور‌: هومن باقری (گیتی پسند اصفهان)

باز هم بازی خوب هومن باقری، پاسور حالا چهل ساله اصفهانی تیم گیتی پسند، یک پیروزی شیرین را برای این تیم رقم زد و گیتی پسند را به بالای جدول رساند. هومن باقری سابقه بازی در تیم‌های شهرداری تبریز و آلومینیوم هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

دریافت کننده اول: میثم صالحی (شهداب یزد)

میثم صالحی که اخیرا در تیم ملی نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد حالا رفته رفته فرم خوب خود را بازیابی کرده است. او در دیدار این هفته شهداب برابر طبیعت بهترین بازیکن تیمش بود و توانست با دریافت، حمله و دفاع‌های عالی پیروزی مهم شاگردان رضا تندروان را رقم بزند.

دریافت کننده دوم: پوریا حسین خانزاده (فولاد سیرجان ایرانیان)

دریافت کننده نوزده ساله تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب نوزده امتیاز و کارایی نزدیک به نود درصد مهره موثر تیم سیرجانی در مقابل سایپا بحران زده بود. فولاد سیرجان با این جوان آینده دار به چهارمین پیروزی خود رسید.

لیبرو: آرمان صالحی (شهرداری ارومیه)

آرمان صالحی، لیبروی باشگاه شهرداری ارومیه، که در هفته‌های اولیه نتوانست تیم ارومیه را همراهی کند در این هفته با رفع مشکلش توانست با توپ گیری‌ها و دریافت‌های بی‌نقص خود یک پیروزی شیرین را برای شهرداری ارومیه رقم بزند تا ارومیه‌ای‌ها اولین پیروزی خود را دشت کنند. آرمین تشکری سرعتی زن این تیم نیز سرویس‌هایی عالی در بازی با هورسان رامسر زد.

سرعتی زن اول: علیرضا مصلح آبادی (پیکان تهران)

بالاخره جوان‌گرایی‌ای که پیکان تهران انجام داد کم کم در حال جواب دادن است و علیرضا مصلح آبادی فراهانی سرعتی زن این تیم توانست نقش موثری در دومین پیروزی تیم پیکان در لیگ برتر والیبال مقابل مس رفسنجان داشته باشد.

سرعتی زن دوم: رضا سادات‌الحسینی (شهداب یزد)

سرعتی زن جوان شهداب یزد در نبود بزرگان این تیم در این پست توانست روز درخشانی را سپری کند و در تیم هفته خود را قرار دهد. سادات الحسینی از محصولات آکادمی باشگاه شهداب یزد است. او سورپرایز این هفته از لیگ برتر والیبال ایران بود.

قطر پاسور: یونس قلیچ نیازی (شهرداری گنبد)

بازیکن جوان گنبدی به خوبی توانست در برابر چادر ملو اردکان بازی کند و با آبشار‌های عالی زمینه ساز برد تیمش شد. او توانسته میکاییل تاجر را نیمکت نشین خود بکند. اگرچه شاید او در این هفته بهترین عملکرد خود را هم ارائه نداد، اما در عین حال در پیروزی تیمش تاثیر زیادی داشت.

سرمربی هفته: بهروز عطایی (فولاد سیرجان ایرانیان)

بهروز عطایی علی رغم فشار‌های بی حد و حصری که روی او در تیم ملی بود، ولی در چهار بازی خود در لیگ برتر در قامت سرمربیگری فولاد سیرجان ایرانیان توانسته به چهار برد برسد و تنها سرمربی‌ای باشد که هر چهار بازی خود را با برتری پشت سر گذاشته است.

لژیونر هفته: امیر غفور (راپید بخارست رومانی )

امیر غفور در هفته‌ای که گذشت هم در لیگ و هم در جام حذفی رومانی عملکردی عالی را از خود به نمایش گذاشت و دو پیروزی را به حساب تیم راپید بخارست رومانی واریز کرد.

بازیکن هفته: پوریا حسین خانزاده

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->