رئیس ستاد ارتش اسرائیل مسئولیت شکست ۷ اکتبر را پذیرفت تیراندازی در آلاباما آمریکا | ۳ نفر کشته و ۱۲ تَن زخمی شدند شهادت ۵۰۰ تن از پزشکان و نیروهای بهداشتی و درمانی در غزه حمله راکتی از غزه به شهر اشغالی سدیروت معاون جدید پارلمانی رئیسی کیست؟ خانواده های اسرای صهیونیست خیابان منتهی به وزارت جنگ را بستند قسام: خانه بمب‌گذاری‌شده را به روی نظامیان فراری دشمن منفجر کردیم پایان کار حسینی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تاکید رئیس جمهور بر لزوم اطمینان مدیران از رعایت کرامت انسانی امیرعبداللهیان: از گفتگو‌های ایران-عربی عبور کرده‌ایم حمله حزب‌الله با موشک‌های سنگین جدید خود به سرزمین‌های اشغالی (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) «سیدحسن نصرالله» دوشنبه سخنرانی می‌کند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلینکن: اسرائیل برنامه معتبر برای دفاع از غیرنظامیان ندارد قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتقاد بولتون از تهدید بایدن مبنی بر توقف ارسال سلاح به اسرائیل واکنش شدید حماس به اظهارات بایدن سردار رادان: دشمن دو بال غیرت و حیا در جامعه را هدف قرار داده است «طرح صیانت» به دستور کار مجلس بازگشت تکذیب ادعا‌های مطرح شده در مورد بازداشت زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب تخلیه ۲ بیمارستان در دهلی‌نو پس از تهدید بمب‌گذاری
سرخط خبرها

ترامپ پس از ترک کاخ سفید ثروتمندتر شد

  • کد خبر: ۱۹۳۶۲۹
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
ترامپ پس از ترک کاخ سفید ثروتمندتر شد
بر اساس شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید شاهد افزایش سرسام آور ثروت خود بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس این داده‌ها، دارایی خالص ترامپ در حال حاضر ۳.۱ میلیارد دلار است که نسبت به سال ۲۰۲۱ یعنی زمانی که ثروت او ۲.۶ میلیارد دلار برآورد می‌شد، تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

بلومبرگ این محاسبات را بر اساس اسنادی انجام داد که در دسترس قرار گرفته است و جزئیات عملکرد دارایی‌های ترامپ را در بحبوحه محاکمه وی در نیویورک نشان می‌دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا، همراه با شرکت‌ها و پسرانش، متهم به افزایش متقلبانه ارزش دارایی‌های خود برای بیش از یک دهه برای دریافت وام‌های مطلوب از بانک‌ها و همچنین معاملات بیمه هستند.

ترامپ روز دوشنبه در این پرونده شهادت داد و مدعی شد که دارایی‌های مورد بحث کمتر از واقعیت ارزش گذاری شده‌اند و تأکید کرد که بانک‌ها اظهاریه‌های وی در مورد شرایط مالی‌اش را هنگام صدور وام در نظر نگرفته‌اند.

ترامپ گفت: آن‌ها (اظهاریه‌ها) یک عنصر مهم در فرآیند تصمیم گیری بانک‌ها نبودند؛ و ما این را با ادامه این محاکمه توضیح خواهیم داد.

در مورد وضعیت مالی ترامپ، اریک، پسر وی، که همچنین معاون اجرایی سازمان ترامپ است، اخیرا اعلام کرده است که "این شرکت هرگز قوی‌تر و بهتر از دوران کنونی نبوده است. "

وی گفت: ما بیشترین پول نقد و کمترین بدهی را داریم. ما در یک نقطه فوق العاده قرار داریم.

باارزش‌ترین دارایی‌های ترامپ، جایی است که گفته می‌شود در آن کلاهبرداری صورت گرفته و شامل باشگاه مار-ئه-لاگو، یک ملک تاریخی که در دهه ۱۹۲۰ ساخته شد، می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->