آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازیکنان پرسپولیس اتحاد را به اعتصاب ترجیح دادند

  • کد خبر: ۱۹۴۵۸۸
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
بازیکنان پرسپولیس اتحاد را به اعتصاب ترجیح دادند
برخلاف پیش‌بینی‌ها بازیکنان پرسپولیس قصد اعتصاب دوباره ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، دوشنبه عصر بود که پیروانی جریمه ابلاغ شده از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس مبنی بر جریمه کسر ۱۰ درصد قرارداد در گروه واتساپی سرخپوشان گذاشت و با واکنش های تندی هم از سوی آنها مواجه شد.

اما بعد از گلایه های مطرح شده از سوی سرخپوشان بازیکنان بزرگتر این تیم در گروه اعلام کردند که الان وقت اعتصاب یا اعتراض نیست بلکه باید متحد تر از قبل شوند تا بتوانند در سه بازی آینده مقابل النصر، الدحیل و استقلال (دربی) پیروز شده و آن وقت از باشگاه طلب پاداش کنند.

بعد از این صحبت ها در نهایت سرخپوشان اتحاد را به اعتصاب ترجیح دادند تا از فردا برای بازی با النصر استارت بزنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->