تقدیر فرماندار مشهد از توجه ویژه شهردار و شورای شهر مشهدمقدس به حاشیه شهر توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به حاشیه شهر | اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اقتصادی شهر مشهد کیفیت هوای مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) سیل در خراسان رضوی بیش از ۲۰۶ هزار میلیارد ریال خسارت به بار آورد توضیحات شهردار مشهد در مورد پروژه‌های عمرانی شهر مشهد آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، فصل جدیدی برای مردم به ویژه بانوان منطقه سه مشهد است رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر اختصاص پیدا کرده است دیدار سرکنسول جمهوری ترکیه با شهردار مشهد مقدس | اعلام آمادگی شهردار مشهدمقدس برای خواهرخواندگی توس و شهر «حران» ترکیه اختصاص ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای ۳۳ طرح در مشهدمقدس آغاز کاشت ۳ میلیون بوته گل فصلی تابستانه در مشهد ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مشکل روشنایی در میدان جمعه بازار قدیم مهرآباد مشهد + پاسخ شهردار مشهدمقدس: دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی، در منطقه ۳ مشهد فردا به بهره‌برداری رسمی می‌رسد ساعات کاری جدید کارکنان شهرداری مشهد اعلام شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت کاری ادارات مشهد از فردا (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات ساعت ارائه خدمات قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد تغییر کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) اعزام ۲۸۹ اتوبوس از خراسان رضوی برای شرکت زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: ‌می‌توانیم در زیست‌بوم نوآوری در کل کشور پیشتاز باشیم

  • کد خبر: ۱۹۴۶۱۵
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
  • ۱
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: ‌می‌توانیم در زیست‌بوم نوآوری در کل کشور پیشتاز باشیم
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ما در دانشگاه فردوسی معتقدیم زیست‌بوم نوآوری برای اقتصاد دانش‌بنیان فراهم کنیم و می‌توانیم در این زمینه در کل کشور پیشتاز باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، احد ضابط در دهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی برنامه ریزی و مدیریت شهری مشهد با اشاره به این موضوع که این کنفرانس از نماد‌های همکاری شورای شهر، شهرداری و دانشگاه فردوسی است، اظهار کرد: در همه دوره‌ها از دانشگاه فردوسی در شورای شهر نماینده داشته‌ایم. اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت و مدیریت شهری برای کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در کشور‌های غربی شاهد مدیریت جامعه شهری و اثرات مفید آن بوده‌ایم و در کشور ما آن‌طور که باید و شاید این مدیریت جا نیفتاده است. 

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: موضوع این کنفرانس، مسکن و بازآفرینی شهری است، اگر مدیریت جامع شهری داشته باشیم شاید دیگر مسکن دغدغه دولت نباشد. اکنون رئیس‌جمهور پای کار مسکن است و استانداری نیز از منظر حکمرانی وارد این موضوع شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر مدیریت جامع شهری داشته باشیم دیگر شاهد این دغدغه توسط دولت نخواهیم بود، ادامه داد: باید مدنظر داشته باشیم که بازآفرینی واژه بسیار خاصی است و موجب آفرینش ایده‌های جدید خواهد شد. شهر، موتور محرک اقتصاد شهری و توسعه است و به همین منظور از مدیریت شهری انتظار داریم ظرفیت‌های شهری را پای کار موضوع بیاورند.

ضابط در پایان گفت: از همکاری بین شورای شهر، شهرداری و متخصصان شهری قدردانی می‌کنم و امید دارم که این کنفرانس مدیریت شهری نیز به نتیجه مطلوب برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
3
شما اجالتا همین دانشگاه فردوسی مشهد را که به عهده گرفته ای درست اداره کن ، زیست بوم پیشکش ... هیچ انگیزه ای در آدمهای آن باقی نمانده برای کار ، حق و حقوق همین خانواده را درست ادا کن ، کسی از شما توقع زیست بوم ندارد و...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->