ویژه برنامه‌های حرم مطهر در شب میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر اعلام شد ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم طوفان به تاسیسات برق در مشهد و دو شهرستان خراسان رضوی خسارت زد نشست هم‌اندیشی کمیته علمداران شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شد مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام کینه را باید دفن کرد؛ آنچه می‌کارند مهر است نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر
سرخط خبرها

تشرف رتبه‌های برتر کنکور و دانشجویان نخبه به حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۱۹۴۷۸۲
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
تشرف رتبه‌های برتر کنکور و دانشجویان نخبه به حرم مطهر رضوی
گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سراسری و دانشجویان نخبه حرم مطهر رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این مراسم صبح امروز با حضور هفتصد و بیست نفر از رتبه‌های برتر در سه رشته انسانی، تجربی و ریاضی و همچنین دانشجویان نخبه از دانشگاه‌های تهران، اصفهان، تبریز و شیراز در محل رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی واعظ موسوی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به آیه ۳۸ سوره حج؛ «إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ» گفت: اگر انسان ایمان راسخ به خدا داشته باشد، خداوند نیز در سختی‌ها و مشکلات زندگی مدافع او خواهد بود.

 
وی تصریح کرد: عبد و بنده واقعی کسی است که مطیع محض دستورات خدا باشد و در کار خدا، چون و چرا نکند و بداند که در همه کار‌های خدا حکمتی نهفته شده است. انسان باید وظیفه بندگی خود را به درستی انجام دهد و هرگز دستورات خدا را با نظر خود نسنجد.
مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ما باید از این فرصتی زندگی که خداوند در اختیار ما گذاشته برای بندگی و عبودیت خدا استفاده کنیم تا به سعادت برسیم چرا که دستورات دینی همه برای رسیدن ما به سعادت و رهایی از شر است چرا که خداوند بهتر از هر کسی به خیر و شر آگاهی دارد.
وی افزود: امروز دنیای غرب اندیشه و افکار جوانان را هدف قرار داده و با به چالش کشیدن دین و دستورات دینی می‌خواهند اعتقادات جوانان را سست کنند. به عنوان موضوع حجاب که در قرآن به صراحت به آن اشاره شده است، را به چالش می‌کشند. در صورتی که هدف آن‌ها حجاب نیست بلکه سست کردن اعتقادات و باور‌های جوانان است.
حجت‌الاسلام واعظ موسوی اذعان کرد: جوان امروز باید اندیشه‌های خود را قرآنی کند تا در برابر شبهه پراکنی دشمن بتواند از اعتقادات خود دفاع کند و فریب سخنان بیهوده دشمنان و یا افراد جاهل که دین و دستورات دینی را به نقد می‌کشند را نخورد.
گفتنی است؛ این دانشجویان که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بنیاد ملی نخبگان کشور به حرم مطهر رضوی مشرف شدند بعد از این برنامه از موزه‌های آستان قدس رضوی نیز بازدید کردند و شرکت در نماز جماعت حرم مطهر رضوی و متنعم شدن از خوان نعمت امام مهربانی‌های از دیگر برنامه‌های این گروه از زائران بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->