هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف کشور (۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۵۰۳۳
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف کشور (۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲)
در روز شنبه (۲۷ آبان‌ماه) در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص شرایط جوی کشور اظهار کرد: در روز شنبه (۲۷ آبان‌ماه) در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعد از ظهر یکشنبه (۲۸ آبان‌ماه) سامانه بارشی وارد کشور شده و ابتدا در نوار غربی کشور سبب بارش می‌شود. این سامانه دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) در نیمه غربی کشور، سه شنبه (۳۰ آبان‌ماه) در نوار شمالی، غرب و برخی نقاط استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور سبب بارش باران، رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و نقاط سردسیر شمال غرب غرب، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس سبب بارش برف می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: سامانه بارشی چهارشنبه (اول آذرماه) در شمال شرق فعال خواهد بود سپس از کشور خارج می‌شود.

به گفته ضیاییان شدت فعالیت این سامانه دوشنبه در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب و سه شنبه در شرق دریای خزر خواهد بود.

وی افزود: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما رخ خواهد داد. روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی در غالب مناطق کشور وزش باد نسبتا شدید و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان خلیج فارس روز‌های دوشنبه و سه شنبه دریای خزر و در روز سه شنبه مواج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۸ آبان‌ماه) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و غبار صبحگاهی، از بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا (۲۸ و ۲۹ آبان ماه) بندرعباس با دمای ۳۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳- و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->