صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس باشگاه استقلال به مهدی تاج: وی‌ای‌آر فراموش نشود بازشدن پای ۳ باشگاه به پرونده فساد فوتبال پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس اولین تمرین حسن یزدانی در مجارستان تا دیر نشده است فکری برای فوتبال مشهد بکنید! کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی ساعت و تاریخ بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ شکایت باشگاه استقلال از درویش به مراجع قضایی
سرخط خبرها

برنامه سفر پرسپولیس به عربستان مشخص شد

  • کد خبر: ۱۹۵۱۸۵
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
برنامه سفر پرسپولیس به عربستان مشخص شد
کاروان تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل النصر عربستان در آخرین روز هفته جاری تهران را ترک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، اعضای تیم پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن چند روز سخت بعد از باخت بیرون از خانه مقابل سپاهان از روز پنجشنبه هفته گذشته بیست و پنجم آبان (بعد از ۲۴ ساعت اعتراض) تمرینات خودرو برای دیدار مقابل النصر عربستان استارت زدند.

اعضای این تیم تا پایان هفته جاری در تهران تمرینات خود را پشت سر گذاشته و در نهایت روز جمعه سوم آذر ماه آینده با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد شهر ریاض ترک خواهند کرد. پرسپولیس برای دیدار با الدحیل نیز سه روز زودتر عازم دوحه شده بود.

طبق اخبار رسیده از اردوی سرخپوشان اعضای این تیم برای دیدار مقابل النصر عربستان سه جلسه تمرین را در شهر ریاض برگزار کرده و در نهایت به مصاف النصر خواهند رفت. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته پرسپولیسی‌ها بعد از رسیدن به ریاض بلافاصله عازم هتل شده و عصر روز جمعه اولین جلسه تمرینی خود را برگزار خواهند کرد.

آخرین جلسه تمرینی پرسپولیسی‌ها در ریاض در ورزشگاه خانگی النصر و بعد از ظهر روز یکشنبه پنجم آذر ماه انجام خواهد شد. طبق اعلام قبلی دیدار دو تیم النصر و پرسپولیس در دومین دو دیدار دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه آینده ششم آذر آغاز خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ دیدار رفت این دو تیم در تاریخ بیست و هشتم شهریور ماه و با پیروزی النصر عربستان با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->