کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب
سرخط خبرها

قتل به خاطر جای پارک موتور سیکلت در پایتخت (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۵۲۹۲
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
قتل به خاطر جای پارک موتور سیکلت در پایتخت (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲)
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک مرد ۳۵ ساله پس از درگیری به خاطر جای پارک در تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در مرکز شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی جسد مقتول یک جراحت عمیق روی سینه سمت چپ وی مشاهده کردند. کارآگاهان در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی از محل وقوع جرم دریافتند؛ مقتول و قاتل در یکی از باشگاه‌های ورزشی مرکز شهر تهران در حال تمرین بودند که پس از پایان تمرین به پارکینگ مراجعه و در آنجا به دلیل درگیری لفظی به خاطر جای پارک با یکدیگر نزاع انجام داده و قاتل با زدن یک ضربه چاقو به سینه مقتول از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند هویت متهم را شناسایی کنند، تصریح کرد: کاراگاهان در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات گسترده نهایت موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در جنوب شهر تهران طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه با وجود مدارک و مستندات از ارتکاب جرم، صراحتاً به قتل مرد ۳۵ ساله اقرار کرد و گفت: در باشگاه با مقتول تمرین می‌کردیم. وی را می‌شناختم پس از تمرین در پارکینگ با موتورسیکلت قصد خروج از پارک داشتم که مقتول از روی موتور خودش یک ضربه به موتور من زد و به دلیل جای پارک دعوا شد و همانجا از کوره در رفته و با یک ضربه چاقو وی را مصدوم کردم و فکر نمی‌کردم منجر به قتل او شود و سریعاً از محل متواری شدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به دلیل قتل عمد تا اطلاع ثانوی در اختیار اداره دهم قرار گرفته و تحت نظر است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->