باقری: روابط ایران و عربستان در مسیر درست قرار دارد شهادت مستشار نظامی ایران در سوریه در طی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) چه زمانی اسامی افراد تایید صلاحیت‌شده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام می‌شود؟ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از کدام جریان‌های سیاسی هستند؟ وزیر کشور: ۸۰ نفر از مراجعین موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند چه کسانی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند؟ ماجرای خبر درگذشت «اسماء اسد» همسر بشار اسد چیست؟ قاضی‌زاده هاشمی: دیوار میان مردم و دولت را بر میدارم + فیلم مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد
سرخط خبرها

ارتش پاکستان ابراهیم الیاس موسی یکی از فرماندهان تی تی پی را به هلاکت رساند

  • کد خبر: ۱۹۵۴۱۲
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
ارتش پاکستان ابراهیم الیاس موسی یکی از فرماندهان تی تی پی را به هلاکت رساند
ارتش پاکستان اعلام کرد که ابراهیم الیاس موسی، فرمانده تحریک طالبان پاکستان و سه محافظ او را در وزیرستان شمالی کشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، نیروهای امنیتی پاکستان چهار تروریست از جمله یک سرکرده تحت تعقیب را در ایالت وزیرستان شمالی به هلاکت رساندند.

خبرگزاری نیشن پاکستان در این باره نوشته است که ۴ تروریست در وزیرستان شمالی کشته شدند که یکی از آنان از سرکردگان تحت تعقیب گروه‌های تروریستی بود و ابراهیم ملقب به موسی نام داشت.

این عملیات اطلاعاتی (IBO) که توسط نیروهای امنیتی پاکستان بر اساس گزارش حضور تروریست ها در منطقه خیسور ولسوالی وزیرستان شمالی انجام شد.

نیروهای ارتش با محاصره محل استقرار تروریست‌ها، چهار تروریست از جمله یک هدف با ارزش (HVT)، رهبر حلقه تروریست، ابراهیم با نام مستعار موسی که به شدت تحت تعقیب سازمان های امنیتی پاکستان بود را به هلاکت رساندند.

به گفته روابط عمومی نیروهای مسلح پاکستان، سلاح، مهمات و مواد منفجره زیادی از محل استقرار تروریست های کشته شده که در بسیاری از فعالیت های تروریستی در پاکستان شرکت داشتند، به دست آمده است،

این سازمان گفت: پاکسازی مناطق اطراف برای از بین بردن هر تروریستی که در منطقه یافت می شود انجام خواهد شد زیرا نیروهای امنیتی پاکستان مصمم هستند که خطر تروریسم را از کشور پاک کنند.

منبع: ایرنا، هرات آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->