مشارکت آستان قدس رضوی در آموزش زیست عفیفانه به خانواده‌ها حمایت ویژه از صندوق‌های خرد روستایی در دولت سیزدهم جمعیت مهمترین مسئله امنیتی و مولفه اول قدرت نظامی کشور خواهد بود تعداد وام‌های پرداخت‌شده برای ازدواج و فرزندآوری رکورد زد| راه اندازی مراکز همسان گزینی عرض ارادت دختران مشهدی به کریمه اهل‌بیت(ع)+فیلم پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | تکلیف نفقه در دوران عقد چیست؟ بی‌نام‌و‌نشانیم‌ ای‌حضرت پدر! روایتی از زنان مسلمان بااقتدار در تاریخ ایران | درسارای‌ملک‌خانم همسر باذکاوت تیمور یک دخترانه صمیمانه ویدئو | گل‌آرایی حرم حضرت‌معصومه‌(س) با ۵۰ هزار شاخه گل هشدار قرمز یک پزشک| ساده‌انگاری نسبت به سقط جنین حتی در بین خانواده‌های متدین دختری که با بیماری‌ نادرش رفاقت می‌کند هزینه درمان ناباروری در ایران کمتر از سایر کشورها فرزندان سوم و چهارم ۶۵ درصد از سقط جنین‌های خراسان رضوی هستند آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟ زنان به چند ساعت خواب نیاز دارند؟ صدور رأی بی‌سابقه به‌نفع بانوان ایرانی توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ بین دختران دانش آموز در خراسان رضوی از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود برنامه‌های دهه کرامت با گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد آغاز می‌شود
سرخط خبرها
تشکر رهبر انقلاب از دو بانوی ورزشکار + عکس

تشکر رهبر انقلاب از دو بانوی ورزشکار + عکس

  • کد خبر: ۱۹۶۰۶۱
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
رهبر انقلاب در دیدار امروز با قهرمانان ورزش کشور از دو ملی پوش زن ایران در بازی‌های هانگژو تشکر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز، اول آذرماه در دیدار با مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی ضمن تشکر صمیمانه از مدال‌آوران این عرصه گفتند: مدال یک نشانه و علامت از سخت‌کوشی شما است.

همچنین رهبر انقلاب در بخشی از دیدار به ورزشکاران زن فرمودند: تشکر می‌کنم از بانوان ورزشکار، آن بانویی که با حجاب کامل پرچم این دوره از ورزش‌های آسیایی را حمل کرد، در مقابل یک دنیا هویت و شخصیت یک زن ایرانی را نشان داد و تشکر می‌کنم از بانوی ورزشکاری که در هنگام اهدای مدال حاضر نشد با مردم نامحرم دست دهد. این‌ها خیلی اهمیت دارد. این حاشیه‌ها از خود ورزش اهمیتش بیشتر نباشد کمتر نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه فرمودند: تشکر می‌کنم از بانویی که با کودک نوزاد خود روی سکو رفت و مدالش را گرفت. این یک حرکت نمادین از احترام گذاشتن زن به خانواده و نقش مادری است.

این زن، ساره جوانمردی بانوی شیرازی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران بود که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال نقره شد و به همراه فرزند سه ماهه‌اش روی سکو رفت.

تشکر رهبر انقلاب از دو بانوی ورزشکار + عکس

همچنین حضرت آیت الله خامنه‌ای با تشکر از الناز دارابیان بانوی پرتابگر دیسک ایران در ماده اف ۵۱ و ۵۲ که مدال طلای خود را به تمام شهدای کوکان غزه تقدیم کرده بودند، فرمودند: «تشکر می‌کنم از آن تیم ملی‌ای که به نشانه‌ی دفاع از مظلوم با چفیه وارد زمین شد، تشکر می‌کنم از ورزشکار‌هایی که هر کدام به نحوی در حمایت از فلسطین موضع گرفتند.

مدالشان را به کودکان غزه دادند، مدالشان را به شهدای بیمارستان که محل فاجعه‌آفرینی رژیم صهیونیستی بود اهدا کردند. تشکر میکنم از ورزشکارانی که از رویارویی با طرف صهیونیست خودداری کردند، امروز معلوم می‌شود که این‌ها چه کار درستی انجام دادند، حقانیت این‌ها امروز بیشتر از همیشه آشکار می‌شود.

این کار‌ها چهره‌ی برجسته و شاخص و دارای منطق و دارای اعتماد به نفس از ملت ایران را در مقابل چشم‌های صد‌ها میلیون مردم تماشاگر ورزش نشان میدهد. ملت ایران را معرفی میکند. این بخشی از قدرت ملی ایران است.»

تشکر رهبر انقلاب از دو بانوی ورزشکار + عکس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.