محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی
سرخط خبرها

واکنش خداداد عزیزی درباره دست‌به‌دست شدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی: ولش کنید!

  • کد خبر: ۱۹۶۱۰۷
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
واکنش خداداد عزیزی درباره دست‌به‌دست شدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی: ولش کنید!
مربی تیم ملی ایران درباره دست به دست شدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عضای تیم ملی ایران که برای دیدار با ازبکستان راهی تاشکند شده بود، دقایقی قبل به ایران بازگشت. خداداد عزیزی پس از بازگشت به ایران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی نبود. تیم ما یک نیمه شرایط خوبی داشت، اما در نیمه دوم کاملا به هم ریختیم. نوسان خیلی زیادی بین دو نیمه بود.

او در ادامه تاکید کرد: من فکر می‌کنم یکی از دلایل این اتفاق، بیرون رفتن سامان قدوس بود. سامان قدوس در چرخش بازی خیلی برای ما تاثیرگذار است. از طرفی زمانی که در نیمه دوم از بالا پرس کردند، کارمان را سخت کردند. با غیبت سامان قدوس ما قدرت بازیسازی‌مان را هم از دست دادیم و انتقال‌مان از دفاع به حمله سخت شد. آن‌ها از جلو پرس کردند و تحت فشار شدید تماشاچی‌هایشان کار سخت شد. بچه‌ها دو نیمه متفاوت داشتند.

مربی تیم ملی در واکنش به اینکه تقابل با ازبکستان یک محک جدی برای ملی‌پوشان بود، گفت: طبیعتا بازی سختی بود. در حالی که من فکر می‌کنم ازبکستان جزو تیم‌های درجه دو آسیا محسوب می‌شود، اما کارمان سخت بود.

خداداد با اشاره به تاثیر غیبت قدوس عنوان کرد: باید یک جایگزین برای قدوس باشد. شاید همیشه این اتفاق نیفتد که قدوس آسیب ببیند و انشاالله در بازی‌ها باشد، اما اگر قرار باشد آسیب ببیند، ما باید یک جایگزین برای او پیدا کنیم. ما در انتقال از دفاع به حمله، به یک بازیکن مثل قدوس نیاز داریم.

عزیزی در پایان حاضر به صحبت درباره کاپیتانی تیم ملی نشد و درباره دست به دست شدن بازوبند تیم ملی گفت: ولش کنید!

منبع: ورزش 3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->