سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد
سرخط خبرها

شهادت ۸ نیروی الحشدالشعبی در حمله آمریکا به بابل عراق + عکس

  • کد خبر: ۱۹۶۱۱۶
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
شهادت ۸ نیروی الحشدالشعبی در حمله آمریکا به بابل عراق + عکس
سازمان الحشدالشعبی عراق اعلام کرد که در حمله آمریکا به رزمندگان این سازمان در مرکز عراق تعدادی به شهادت رسیده‌اند و چند تن دیگر مجروح شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان الحشدالشعبی عراق، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمله سحرگاهی امروز (چهارشنبه) آمریکا به مناطقی در عراق ۸ رزمنده این سازمان به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، الحشدالشعبی اعلام کرد: «تعدادی از مواضع سازمان الحشدالشعبی سحرگاه امروز مورد تجاوز ناجوانمردانه آمریکا قرار گرفت که به دنبال آن، ۸ نفر شهید و ۴ تن دیگر مجروح شدند».

شهادت ۸ نیروی الحشدالشعبی در حمله آمریکا به بابل عراق

طبق این بیانیه، در پی این تجاوز، فرماندهی مناطق الجزیره عراق در «جرف النصر» شمال بابل (مرکز عراق) هدف حمله قرار گرفته و رزمندگان الحشدالشعبی هنگام انجام وظیفه ملی خود به شهادت رسیده‌اند.

الحشدالشعبی عراق این اقدام خصمانه آمریکا را «نقض آشکار حاکمیت» این کشور خواند و آن را محکوم کرد و در عین حال تاکید نمود که کاملا به دستوارات فرمانده کل نیروهای مسلح عراق پایبند است.

در پایان این بیانیه همچنین تاکید شده است که الحشدالشعبی در دفاع از عراق و حاکمیت آن به هیچ وجه تردید نخواهد کرد.

چارچوب هماهنگی عراق متشکل از احزاب شیعی این کشور در بیانیه‌ای به شدت به این حمله واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند.

چارچوب هماهنگی تاکید کرد مأموریت نیروهای ائتلاف بین‌المللی بایست در طبق قوانین عراق انجام شود و هر عملیاتی خارج از قوانین محکوم است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->