پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس!
سرخط خبرها

خیابانی: خودم آرژانتین را برای بازی تدارکاتی به ایران می‌آورم

  • کد خبر: ۱۹۶۳۳۴
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
خیابانی: خودم آرژانتین را برای بازی تدارکاتی به ایران می‌آورم
جواد خیابانی اعلام کرد اگر به او اختیار بدهند آرژانتین را برای انجام بازی تدارکاتی به ایران می‌آورد.

گروه ورزش|شهرارانیوز، جواد خیایانی در یک مصاحبه توفانی سیاست‌های مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال را به باد انتقاد گرفت و اظهارات تندی علیه تشکیلات فوتبال ایران به زبان آورد.

خیایانی که به رک گویی شهره است مسئولان فوتبال ایران را به بی تفاوتی متهم کرد و گفت: «به کجای این فوتبال باید بالید؟ تیم نوجوانان؟ جوانان؟ امیدها؟ بزرگسالان؟ کدام یک از این تیم‌ها قهرمان آسیا شده‌اند؟! به لیگ برترمان باید ببالیم؟ کجای این لیگ درست است؟ کمک داور ویدئویی داریم؟ چه داریم؟ ورزشگاه مناسب داریم؟»


پیشکسوت گزارشگری فوتبال ایران و یکی از مجریان باسابقه سیما در ادامه انتقاد‌های خود درباره اینکه فدراسیون فوتبال حتی قادر نیست یک بازی تدارکاتی درجه چندم را برای تیم ملی ایران فراهم کند، این جملات را به زبان آورد: «چرا ما نباید با تیم‌های بزرگ جهان بازی کنیم؟ دو فیفا دی آینده تیم ملی فوتبال آرژانتین خالی است و ما می‌توانیم به راحتی این تیم را به ایران بیاوریم. پول می‌خواهد؟ چه اشکالی دارد؟ ۵ میلیون دلار است؟ برای این مملکت با این همه ثروت چیزی نیست. اما عده‌ای نمی‌خواهند برای ایران کار کنند. آن‌ها آمده‌اند برای خودشان کار کنند نه برای کشورمان. من را مسئول کنید آرژانتین را با پول به ایران می‌کشم تا با تیم ملی ایران بازی کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->