صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس باشگاه استقلال به مهدی تاج: وی‌ای‌آر فراموش نشود بازشدن پای ۳ باشگاه به پرونده فساد فوتبال پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس اولین تمرین حسن یزدانی در مجارستان تا دیر نشده است فکری برای فوتبال مشهد بکنید! کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی ساعت و تاریخ بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ شکایت باشگاه استقلال از درویش به مراجع قضایی
سرخط خبرها

ابهام در فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال در نیم فصل

  • کد خبر: ۱۹۶۷۶۵
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
ابهام در فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال در نیم فصل
استقلال برای فعالیت در نقل وانتقالات نیم فصل باید ابتدا وضعیت پنجره نقل وانتقالات خود را تعیین تکلیف کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شکایت باشگاه سانتاکلارا توسط مدیران باشگاه استقلال هنوز تعیین تکلیف نشده و این موضوع به احتمال زیاد منجر به ممنوعیت جذب بازیکن در نیم فصل خواهد شد.

مسئولان باشگاه استقلال همچنان بسته شدن پنجره نقل وانتقالات به واسطه شکایت سانتاکلارا را تایید نمی‌کنند، اما زمزمه‌های نگران کننده‌ای در این خصوص به گوش می‌رسد و ممکن است استقلال در نیم فصل نتواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد. تا آن زمان البته هنوز فرصت هست.


از اویل بهمن ماه تا اوایل اسفند ماه استقلال فرصت فعالیت در نقل وانتقالات را دارد که در این بازه می‌توان با پرداخت بدهی‌ها مشکلات را از بین برد و مانع از ممنوعیت جذب بازیکن جدید شد.

البته باید توجه داشت که تا آن روز محرومیت جدیدی گریبان استقلال را نگیرد، چون سه پرونده باز دیگر پیش روی استقلال قرار دارد و مدیران این باشگاه باید آمادگی کافی برای عبور از بحران احتمالی را داشته باشند.

لازم به ذکر است که مدیران استقلال اگر موفق به بازگشایی پنجره نقل وانتقالات شوند باز هم باید مواظب عبور از سقف درنیم فصل هم باشند و جرایم درآن زمان نیز برای متخلفان درنظر گرفته خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->