حمایت سینماگران از اعتصاب در جشنواره کن آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۲۲ اردیبهشت۱۴۰۳) جواد خواجوی: پای تلویزیون بزرگ شدم رضا توکلی «صد دلبری» را کارگردانی می‌کند تئاتر «اتود» به روی صحنه می‌رود صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ روزگار خوش آقای عکاس | درباره مرحوم محمدباقر اوحدی، پیشکسوت عکاسی در مشهد به بهانه نخستین سالروز درگذشت او دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی: ایجاد زیرساخت برای اجرا‌های عمومی ضروری است ماندگارشدن با نغمه‌های رضوی | درباره «میدون خراسون» برنامه‌ای با حضور ستارگان موسیقی فروشگاه یا پاتوق بزرگ فرهنگی؟ | گزارشی از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس
سرخط خبرها

همبازی شدن حمید گودرزی با پژمان بازغی در سریال «غریبه»

  • کد خبر: ۱۹۷۱۹۴
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
همبازی شدن حمید گودرزی با پژمان بازغی در سریال «غریبه»
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده این روز‌ها با حضور بازیگرانی، چون پژمان بازغی و حمید گودرزی در حال تصویربرداری است.

به گزارش شهرآرانیوز سریال غریبه که این روز‌ها به کارگردانی سروش محمدزاده در حال تصویربرداری است، قرار است به یکی از نخبگان حوزه داروسازی بپردازد.

سروش محمدزاده پیش از این چند سریال در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی ساخته است که آخرین آن‌ها مجموعه «سوران» است که در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شد و به یکی از قهرمانان کرد کشور می‌پرداخت. او همچنین کارگردانی مجموعه‌های «نوار زرد» و «همبازی» در تلویزیون و «سیاوش» در شبکه نمایش خانگی را بر عهده داشته است.

غریبه این روز‌ها در لوکیشن‌های مختلفی در حال ضبط و تصویربرداری است.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جستجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->