سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

استریمِ دیوانه‌وارِ جوانِ چینی با مرگش ناتمام ماند

  • کد خبر: ۱۹۷۲۶۷
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
استریمِ دیوانه‌وارِ جوانِ چینی با مرگش ناتمام ماند
یک دانشجوی استریمرِ چینی، بعد از پنج استریم شبانه متوالی، جان خود را از دست داد. هر استریم او بیش از ۹ ساعت طول می‌کشید.

به گزارش شهرآرانیوز، ظاهرا، این دانشجو که «لی هاو» نام داشت، به‌عنوان یک استریمر برای شرکتی به نام Henan Qinyi Culture and Media کار می‌کرد. او با آن‌ها قراردادی بسته بود تا طی ۲۶ روز به مدت ۲۴۰ ساعت استریم کند و در ماه ۱۵ ویدیو آپلود کند. در تاریخ ۱۰ نوامبر، معادل ۱۹ آبان، دوستان لی او را ناهشیار در خانه‌اش پیدا کردند و با رسیدن به بیمارستان، او مرده اعلام شد.

گفته می‌شود که او از خستگی شدید ناشی از بیش‌ازحد کارکردن رنج می‌برد، چراکه علی‌رغم میل شخصی وی شرکت او را به شیفت شبانه منتقل کرده بود. ظاهرا، شیفت شبانه قرار بود درآمد بیشتری برای لی داشته باشد.

کمپانی به‌شدت با این اتهامات مقابله می‌کند و هرگونه مسئولیتی در قبال مرگ این دانشجو را رد کرده است. سخنگوی شرکت تأکید کرده است که آن‌ها صرفا یک مکان برای او فراهم کرده بودند و از درآمد او کمیسیونی دریافت می‌کردند. آن‌ها ادعا می‌کنند که کارمندان قادر به انتخاب ساعات کاری و مدت استریم خود هستند و لی هاو با میل خودش تن به این ساعات کاری شدید داده بود.

ظاهرا، شرکت معادل ۷۰۰ دلار به خانواده وی غرامت داده است و هرگونه درخواست برای مبلغ بیشتر باید از طریق مراجع قضایی پیگیری شود. البته کمپانی اعتراف کرد که استریمرها اغلب نمی‌توانند تعادل مناسبی برای ساعات کاری خود پیدا کنند. با این حال، سخنگوی این شرکت همچنان اصرار دارد که مسئولیتی در قبال مرگ کارمند خود نمی‌پذیرد.

«استریم» (stream) به‌معنای «جاری‌سازی» عملی است که به‌واسطه آن دریافت محتوا بلافاصله پس از ارسال محتوا ممکن می‌شود؛ مثلا، اگر یک نفر یک ویدیو را استریم کند، دیگری می‌تواند هم‌زمان، بدون آنکه منتظر آپلود کامل طرف مقابل باشد، آن ویدیو را ببیند.

منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->