دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد
سرخط خبرها

نام‌نویسی در آزمون آیلتس این هفته آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۸۰۸۵
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
نام‌نویسی در آزمون آیلتس این هفته آغاز می‌شود
نام‌نویسی در آزمون آیلتس برخط (CD) این هفته از طریق درگاه اطلاع‏‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ثبت‌نام آزمون آیلتس کامپیوتری از تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ شمسی برابر با ۵ دسامبر ۲۰۲۳ میلادی، از طریق درگاه اطلاع‏ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ielts.sanjesh.org انجام خواهد شد.

داوطلبان لازم است ابتدا وارد درگاه اطلاع ‏رسانی سازمان سنجش آموزش کشور شده و پس از تکمیل فرایند ثبت‌نام اولیه، موارد مربوط به تاریخ آزمون، شهر و مرکز آزمون خود را از طریق سامانه ثبت‌نام موسسه IDP تکمیل کنند.

آزمون آیلتس IELTS به معنای سیستم جهانی ارزیابی زبان انگلیسی، یکی از معتبرترین آزمون‌های تعیین سطح زبان انگلیسی افراد در جهان است که مهارت زبان انگلیسی شرکت‌کنندگان را ارزیابی می‌کند. داوطلبانی که می‌خواهند در دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان ادامه تحصیل دهند یا به یک کشور انگلیسی‌زبان برای کار یا زندگی مهاجرت کنند باید نمره قابل قبولی از این آزمون به‌دست آورند. در این آزمون، چهار مهارت Listening (شنیداری)، Reading (خواندن)، Writing (نوشتاری)، Speaking (گفتاری) داوطلبان ارزیابی می‌شود.

براساس مصوبه ۷۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه ساماندهی، صدور مجوز و نظارت بر آزمون‌های بین‌المللی از جمله آیلتس بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است، برگزاری این آزمون با توجه به توافقات صورت گرفته با موسسه استرالیایی IDP (به عنوان صاحب امتیاز آزمون) است، آزمون آیلتس توسط مراکز اصلی و تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‏ شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->