ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: مسائل مهم شهری باید شناسایی و توسط نخبگان مورد ارزیابی قرار بگیرد

  • کد خبر: ۱۹۸۱۲۲
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
شهردار مشهد مقدس: مسائل مهم شهری باید شناسایی و توسط نخبگان مورد ارزیابی قرار بگیرد
شهردار مشهد مقدس گفت: اداره کل خلاقیت و نوآوری شهری باید شرکت‌های دانش بنیان، اساتید و دانشجویان را با موضوعات شهری درگیر کند و مساله محور باشد.

«محمدرضا قلندر شریف» در جریان بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش در نمایشگاه بین المللی مشهد به شهرآرانیوز گفت: اداره کل خلاقیت و نوآوری شهری باید باید شرکت‌های دانش بنیان، اساتید و دانشجویان را با موضوعات شهری درگیر کند و مساله محور باشد. این ساختار نباید به صورت مستقیم وارد مباحث پژوهشی شود.

وی افزود: ما باید از مرحله پژوهش‌های کتابخانه‌ای فاصله بگیریم. مسائل مهم شهری باید رصد و شناسایی شود و در شرکت‌های واقعی دانش بنیان و توسط نخبگان، به صورت علمی مورد ارزیابی قرار بگیرد. این راهکار‌ها نیز پس از ارزیابی و انجام مهندسی ارزش، عملیاتی شود.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: موضوعات مختلفی در شهرداری وجود دارد و شهرداری ساختار اداره کل خلاقیت و نوآوری را برای حمایت از پژوهش‌های علمی و کاربردی واقعی تشکیل داده است. در موضوع تشکیل این اداره کل صرفا موضوع تغییر نام مطرح نبود، بلکه این ساختار می‌بایست به تغییر اهداف منجر شود.

وی افزود: از مشکلات ما در اکثر دستگاه‌هایی که بودجه و اعتبارات پژوهشی دارند، این است که صرفا می‌خواهند بودجه را هزینه کنند و به کیفیت کار توجه چندانی ندارند. اگر سالیانه چند پژوهش علمی واقعی و مساله محور توسط نخبگان و دانشگاهیان و شرکت‌های دانش بنیان انجام شود، بهتر از آن است که صد‌ها تحقیق کتابخانه‌ای انجام شود و در کتابخانه‌ها بایگانی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->