احضار درویش به کمیته اخلاق بازیکن سابق استقلال غرق شد + عکس خداحافظی طارمی با هواداران پورتو نکونام پیگیر بازگشت منتظر محمد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر
سرخط خبرها

یک پیروزی و یک شکست حاصل کار مربیان مشهدی‌ در لیگ یک فوتبال

  • کد خبر: ۱۹۸۵۷۸
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
یک پیروزی و یک شکست حاصل کار مربیان مشهدی‌ در لیگ یک فوتبال
محمدرضا مهاجری در خیبر خرم‌آباد و مجتبی سرآسیایی در سایپا صاحب یک برد و یک شکست در لیگ آزادگان شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته پانزدهم لیگ آزادگان فوتبال کشور امروز، ۱۴ آذر با برگزاری ۵ بازی آغاز شد. محمدرضا مهاجری در خیبر خرم آباد از استقلال آبی پوشان ملاثانی پذیرایی کرد که در نهایت تیمش با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

خیبر خرم آباد که این فصل محمدرضا مهاجری را به راس کادر خود اضافه کرده با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و در صدر جدول لیگ یک فوتبال کشور قرار گرفت.

شاگردان محمدرضا مهاجری سه‌شنبه ۲۱ آذر مهمان آریو اسلامشهر رده هشتمی خواهند بود.

سایپای تهران که از روز گذشته، ۱۳ آذر مجتبی سرآسیایی را به عنوان سرمربی جدید خود اضافه کرده، امروز در اولین هدایت مربی مشهدی پذیرای نفت مسجد سلیمان رده دومی بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ساپیا که از پس از سقوط از لیگ برتر، دو سالی است در لیگ یک فعالیت دارد، به دنبال بازگشت به سطح اول فوتبال ایران است و با اضافه کردن سرآسیایی در نظر دارد در ادامه فصل برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر بجنگد.

سایپا در حال حاضر با این شکست ۲۲ امتیازی باقیماند و به رده پنجم جدول رسید. شاگردان سرآسیایی در هفته شانزدهم سه شنبه ۲۱ آذر، در دیداری حساس و ۶ امتیازی مهمان نفت و گاز گچساران خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->