جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات واردشده ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد، نیازمند تجلی بیشتر مظاهر اسلامی خرده روایت‌هایی از دختران دیروز و امروز درباره مهریه| صداق خوشبختی مأموریت‌های آتش نشانان مشهدی در زیر باران تصادف مرگبار در محور بردسکن - خلیل آباد با سه قربانی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پلیس تهران در تعقیب گروگانگیران بی‌رحم پسر افغانستانی

  • کد خبر: ۱۹۹۷۹۸
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
پلیس تهران در تعقیب گروگانگیران بی‌رحم پسر افغانستانی
آدم‌ربایان بعد از گروگان گرفتن پسری جوان از خانواده او باج گرفتند، اما گروگان خود را آزاد نکردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدتی قبل خانواده یک جوان افغان قدم به اداره پلیس تهران گذاشتند و از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند. آن‌ها گفتند که پسرشان به نام احمد برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.

پرونده‌ای درباره ناپدید شدن جوان افغان تشکیل و به دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای یافتن او شروع شد تا اینکه ۲۰ روز بعد خانواده این پسر راهی دادسرا شدند و گفتند که پسرشان گروگان گرفته شده است.

پدر این پسر توضیح داد: ۲۰ روز تمام، به‌صورت شبانه روزی در جست‌و‌جوی پسرمان بودیم و نمی‌دانستیم چه بلایی برسرش آمده است، چون سابقه نداشت او بدون خبر جایی برود تا اینکه بعد از گذشت ۲۰ روز موبایل من زنگ خورد و فرد ناشناسی آن‌طرف خط مدعی شد که پسرم احمد را گروگان گرفته است. او حتی فیلم شکنجه‌های پسرم را برایم فرستاد و گفت اگر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به او پرداخت نکنیم، جان احمد را می‌گیرد و جسدش را می‌سوزاند. گروگانگیر و همدستانش تهدید کردند اگر پای پلیس را به ماجرا باز کنم، قطعا پسرم را می‌کشند و من هرگز او را نخواهم دید.

وی ادامه داد: من نیز به تکاپو افتادم و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تهیه کردم. آدم ربایان از من خواستند تا به‌صورت ارز دیجیتال، پول را به حسابشان واریز کنم. این کار را انجام دادم، اما خبری از پسرم نشد و آن‌ها او را آزاد نکردند.

وقتی مشخص شد، موضوع آدم‌ربایی است، تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن آدم‌ربایان شروع شد تا اینکه چند وقت بعد مشخص شد آدم‌ربایان، گروگان خود را به یکی از شهر‌های مرزی کشور انتقال داده‌اند. پدر گروگان بار دیگر راهی دادسرای جنایی تهران شد و این‌بار اطلاعات تازه‌ای به بازپرس اعلام کرد. وی گفت: چند روز قبل یکی از دوستان پسرم که برای پیدا کردن او راهی یکی از شهر‌های غربی کشور شده بود، او را دیده بود. آنطور که دوستش می‌گفت در اطراف کوهستان، آدم‌ربایان، پسرم را درحالی‌که دست و پایش بسته بوده روی زمین می‌کشیدند. دوستش هم با دیدن این صحنه قصد داشته پسرم را از دست آدم‌ربایان نجات بدهد، اما آن‌ها با چاقو چندین ضربه به دوستش زده و فرار کرده‌اند. وی سپس از شدت خونریزی از حال رفته تا اینکه رهگذری به دادش رسیده و او را از مرگ نجات داده است.

با این اظهارات جدید، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه آدم‌ربایان خشن و نجات گروگان آغاز شده است.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->