برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد
سرخط خبرها

جاماندگان آزمون‌های سراسری و پذیرش دانشجو-معلم تا ۲۷ و ۲۸ آذر فرصت نام‌نویسی دارند

  • کد خبر: ۲۰۰۰۴۵
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
جاماندگان آزمون‌های سراسری و پذیرش دانشجو-معلم تا ۲۷ و ۲۸ آذر فرصت نام‌نویسی دارند
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان که در تاریخ اعلام شده موفق به نام نویسی نشدند، می توانند در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نام‌نویسی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ تا ۱۴۰۲/۰۹/۱۵) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، امکان ثبت‌نام با تاخیر برای این‌دسته از داوطلبان از روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ تا روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org فراهم خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های تاریخ پنجم، نهم و یازدهم آذر ماه سال جاری که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

همچنین برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند نیز امکان ویرایش اطلاعات در بازه زمانی فوق میسر است.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->